Vés al contingut principal
UAB
Serveid'Activitat Física SAF

Prepara't la UNIRUN!

05 feb. 2025
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Si t’has inscrit a la Cursa de les Universitats del 2 de març, aprofita aquesta sessió de preparació per córrer assolint el teu millor rendiment! Aquesta sessió és oberta també a persones no abonades al SAF.

estudiants corrents la cursa de les universitats

En col·laboració amb el Club Esportiu Cerdanyola d’Atletisme i Triatló, t’oferim de manera gratuïta l’oportunitat de rebre orientació sobre com plantejar la teva cursa per gaudir-la al 100%.

La sessió consistirà en un escalfament, un treball de tècnica i un test per tal que tinguis una aproximació al ritme que podràs seguir el dia de la cursa.

Aquesta preparació s’oferirà als voltants de les instal·lacions del club al ZEM Montflorit (carrer dels Boters s/n · Cerdanyola), la porta del qual funcionarà com a punt de trobada.

Podràs triar entre aquests dos horaris:

  • Divendres 21 de febrer, de 17.45 a 19 h
  • Diumenge 23 de febrer, de 10 a 11.15 h

Les places són limitades. Cal fer la inscripció online de manera diferenciada si:

Et desitgem bona cursa!

Dins de