La Fundació UAB

El 2 de setembre de 2024 s'implanta la reorganització de l'Equip de Gestió de FUAB Formació

Equip de Gestió atenent a estudiants de l'Escola FUAB Formació

Al llarg d’un any, l’Equip de Gestió de FUAB Formació ha treballat en un projecte per repensar les formes d’organitzar-se i desenvolupar les seves funcions. L’objectiu: reforçar l’estructura de FUAB Formació– que inclou l’Escola FUAB Formació i el Centre de Formació Professional FUAB- per oferir un servei millor a l’alumnat i als diversos usuaris de l’edifici, i un suport més estret a l’acadèmia en la seva tasca d’organitzar i impartir els estudis i d’acompanyar els processos de l’aprenentatge.

17/07/2024

El treball s’ha desenvolupat a través de sessions d’anàlisi col·lectiva i d’entrevistes individuals, amb la consideració que es tracta d’un equip amb molta potencialitat i capaç de donar resposta a les necessitats de servei dels diferents usuaris. En el procés de millora, s’han tingut en compte les aportacions de trobades i d’entrevistes, facilitadores de l’avenç cap a la definició d’un equip més integrat, més flexible, més àgil i més transversal.

La qualitat col·lectiva del treball realitzat, l’acompliment de la normativa i la millora contínua són els motors d’un equip distribuït a partir dels perfils dels usuaris principals dels serveis: recepció i consergeria; atenció a l‘alumnat; i suport a direccions i coordinacions docents.

L‘Equip ha aprovat un Catàleg de serveis, perfilat des de la visió de l‘usuari, i ha actualitzat els processos interns per tal d‘acomplir-los amb qualitat, eficiència i revisió contínua.

Els serveis de Recepció i consergeria es distribueixen en els generals: recepció, centraleta, reserva d’espais i informació sobre ubicació i horaris de les aules, gestió d’incidències i avisos i primera atenció en cas d’emergència; d’altres específiques per al professorat i el PAS: copisteria, missatgeria, materials i suport logístic a l’aula; i d’altres per a l’alumnat en materials i suport a les pràctiques.

Entre els serveis que ofereix l’equip d’Atenció a l’Alumne destaquen: la informació dels estudis i d’accés als estudis; la gestió de la matrícula i de l’expedient i els tràmits acadèmics; la gestió de convenis de pràctiques i la borsa de treball, entre d’altres.

Respecte a les funcions que dependran de Suport a les direccions i coordinacions docents, destaquen la gestió de pagaments, les propostes de contractació i certificats docents; el suport tècnic i administratiu a acreditacions i renovacions, als processos VSMS, al fet d'assegurar la qualitat de l’Escola, i els temes de normativa, procediment i tràmits, en qualsevol àmbit de gestió. També s’encarregaran de les enquestes de satisfacció als diferents col·lectius.

A partir de setembre, l’entrada a l’edifici de FUAB Formació haurà canviat i l’equip s’instal·larà en un espai renovat i dissenyat per acompanyar l’objectiu de treballar com un equip únic i cohesionat, de manera flexible i col·laborativa.