Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Taula d’accés

Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés que es detallen a continuació:

Tipus d'accés Preferència d'accés Nota de tall curs 24-25
Des del Batxillerat + PAU i des dels CFGS(*) Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
  • Ciències Generals (0,2)
  • Dibuix Artístic (0,2)
  • Dibuix Tècnic Aplicat a les Arts Plàstiques (0,2)
  • Disseny (0,2)
  • Funcionament de l'Empresa i Models de Negoci (0,2)
  • Fonaments Artístics (0,2)
  • Geografia (0,1)
  • Llengua i Cultura Gregues (0,2)
  • Història de l'Art (0,2)
  • Literatura Catalana (0,2)
  • Literatura Castellana (0,2)
  • Llengua i Cultura Llatines (0,2)
  • Matemàtiques Aplicades a les CC. Socials (0,2)
  • Matemàtiques  (0,2)
  • Moviments Culturals i Artístics (0,2)
  • Tècniques d'Expressió Graficoplàstica (0,2)

Només per a l'alumnat que s'ha examinat d'aquesta matèria el 2023:

  • Cultura Audiovisual (0,2) 
11,129
Proves d'accés per a més grans de 25 anys Opció Ciències Socials i Jurídiques 5,000
Altres Acreditació professional + 40 anys

 

Proves + 45 anys ---
Titulats universitaris ---
Canvi d'estudis i convalidacions  

(*) Es convaliden des de 18 fins a 36 crèdits de la titulació als alumnes que hagin accedit des dels CFGS  de Gestió Comercial i Màrqueting, de Gràfica Publicitària, de Gestió de Vendes i Espais Comercials i de Màrqueting i Publicitat.
Més informació.

Codi de preinscripció

21097

Perfil de l’estudiant

Les persones que vulguin accedir a aquest grau han de mostrar una motivació especial per la creativitat i el pensament estratègic, aplicats al disseny de tot tipus de campanyes de comunicació. Així mateix, han de ser persones interessades en el seguiment de l’actualitat en totes les seves vessants, disposades a enriquir els referents culturals i artístics, especialment en l’àmbit audiovisual. D’altra banda, han de reconèixer el valor de la tecnologia digital en el futur exercici professional. L’alumnat també ha d'assumir l’ús de les dues llengües pròpies de Catalunya a l’hora d’elaborar els missatges, productes i serveis adreçats al seu públic objectiu. Ha d’acceptar la crítica constructiva i el fracàs com a elements que contribueixen al desenvolupament i creixement acadèmic i professional. També han de ser conscients de la importància del treball col·laboratiu, i ser flexible i adaptatiu davant les transformacions de la societat. Cal no oblidar la immensa responsabilitat que exigeix la comunicació persuasiva. Per aquesta raó, l’alumnat ha d’assumir que en el seu exercici professional treballarà per salvaguardar la dignitat de les persones i contribuir a construir una societat més justa i solidària.  

Informació relacionada sobre l’accés

Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.

També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).