- Facultat de Ciències de la Comunicació
- Campus de Bellaterra
- Durada: 4 cursos - 240 crèdits
- Places: 80
- Nota de tall Batxillerat / CFGS: 11,129
- Preu per crèdit: 18,46 euros.
- Idioma: català (60%) i castellà (40%).
- Calendari Acadèmic 2024 - 2025
- Modalitat: Presencial.
Tu ja ets UAB. T’oferim:
- Un pla d’estudis on descobriràs els fonaments de l’exercici de la professió (creativitat, màrqueting, planificació, direcció de comptes) i les últimes tendències en comunicació (IA, branded content, storytelling, transmèdia, etc.)
- La millor facultat d’Espanya per estudiar Publicitat i Relacions Públiques segons el Rànquing d’Universitats Espanyoles per Grau d’El Mundo de 2021, 2019, 2018, 2017 i 2016.
- Aprendre a: crear i dissenyar campanyes publicitàries, elaborar productes publicitaris sonors i audiovisuals, organitzar esdeveniments, gestionar gabinets de premsa i comunicació, potenciar la imatge de les marques.
- Docents de trajectòria investigadora sòlida i professionals en actiu de prestigi reconegut que t'acostaran a la realitat de la professió.
- Una metodologia docent innovadora i adaptada a les necessitats de la professió; equips de treball interdisciplinaris a partir de projectes, estudis de cas, debats, seminaris, conferències, etc.
- Treballar en casos pràctics amb clients reals.
- Pràctiques en agències capdavanteres i empreses i institucions de prestigi.
- Quatre estudis de ràdio, quatre platós de televisió, sales d’edició d'àudio i vídeo, estudis de fotografia i aules informatitzades per materialitzar la teva idea.
Sortides professionals
- Agències de publicitat i de comunicació (creativitat, comptes, mitjans, planificació estratègica, producció, disseny)
- Empreses de promocions, empreses de màrqueting directe, empreses de consultoria, empreses de patrocini i esdeveniments i empreses d'investigació de mercats
- Empreses i gabinets de relacions públiques
- Anunciants (departaments de màrqueting i de publicitat)
- Agències interactives i de comunicació digital
- Consultores de màrqueting, branding i comunicació
- Gabinets de comunicació i d'imatge corporativa
- Institucions (departaments de comunicació i de publicitat)
- Agències de mitjans
- Estudis fotogràfics i gràfics
- Professional autònom
- Docència i recerca
Testimonis
Programes de mobilitat
Pràctiques
Les pràctiques externes és un període de formació en què l'alumnat s'integra en les rutines productives d'una empresa del sector de la Comunicació.
L'objectiu és aconseguir que l'alumnat, durant aquest període, assoleixi unes competències específiques i transversals, que li permetin arribar al mercat de treball amb un destacat bagatge cultural i uns bons coneixements de la creació dels productes informatius.
Entre les competències, destaquen:
- Aplicar les teories del Managament en la direcció d'empreses publicitàries.
- Conèixer l'estructura professional i econòmica del sistema empresarial dels mitjans de comunicació.
- Conèixer les funcions del context tecnològic que intervé en el procés de la comunicació publicitària.
- Conèixer la legislació publicitària en l'àmbit de la comunicació social.