Màster Oficial - Màrqueting
Perfil d'ingrés
El màster va dirigit a aquells estudiants interessats en l’obtenció d’una formació avançada en direcció de màrqueting i en la investigació de mercats, com element per millorar les seves expectatives laborals i personals.És recomanable que els graduats hagin cursat matèries bàsiques o introductòries de màrqueting i d'investigació de mercats, d’estadística i d’economia de l’empresa.
Coneixements
KT01 Descriure les bases teòriques de màrqueting per al disseny d'estratègies de màrqueting en contextos convencionals i digitals.
KT02 Descriure els fonaments teòrics i models d'innovació en productes i processos que impacten en el disseny i execució d'estratègies de màrqueting.
KT03 Identificar les tendències en els mercats de consumidors utilitzant eines d'anàlisis de dades en un entorn empresarial dinàmic i competitiu.
KT04 Estar familiaritzat amb models teòrics de comportament del consumidor per a comprendre les motivacions i necessitats dels clients en diferents contextos culturals i socioeconòmics.
Habilitats
ST01 Resoldre problemes de màrqueting utilitzant models i eines conceptuals.
ST02 Dissenyar plans de màrqueting per a diferents contextos empresarials.
ST03 Comunicar idees de màrqueting de manera efectiva a diferents audiències considerant la diversitat cultural, social i de gènere i garantint missatges inclusius, no discriminatoris i respectuosos amb la llibertat sexual i els drets fonamentals de totes les persones.
ST04 Utilitzar eines d'anàlisis dels mercats per a identificar i comprendre les necessitats dels clients en actuals entorns comercials.
ST05 Implementar campanyes de màrqueting digital amb una comunicació inclusiva i lliure de biaixos de gènere.
ST06 Integrar-se en equips de treball diversos i inclusius per a la implementació d'accions de màrqueting en entorns digitals i convencionals.
ST07 Analitzar la influència dels mitjans de comunicació en la formació d'actituds i valors dels consumidors des d'una perspectiva sociològica i de gènere.
ST08 Aplicar les consideracions ètiques, socials i de perspectiva de gènere en el procés de presa de decisions de màrqueting.
ST09 Utilitzar eines d'anàlisis per a detectar oportunitats d'innovació en estratègies de màrqueting.
ST10 Analitzar dades avançades de màrqueting per a fonamentar decisions estratègiques i tàctiques en els actuals entorns.
Competències
CT01 Proposar àrees d'oportunitat per a la innovació en estratègies de màrqueting.
CT02 Dirigir la concepció i execució d'iniciatives en màrqueting que millorar el retorn de la inversió.
CT03: Desenvolupar habilitats d'aprenentatge autònom per a mantenir-se al dia en les tendències i pràctiques actuals del màrqueting amb els recursos i eines disponibles.
CT04: Crear presentacions professionals convincents i anàlisis exhaustives dirigides a potencials directors i inversors.
CT05: Dissenyar plans de màrqueting que impulsin el creixement empresarial amb un enfocament social, de genero inclusiu i divers.
CT06: Integrar principis ètics, socials i de gènere en la presa de decisions de màrqueting per a garantir estratègies responsables i sostenibles.