Informació general
- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 ECTS
-
Inici de la preinscripció 12/01/2024
Veure el calendari - Estat de la preinscripció: Tancada
- Places: 40 places
-
Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2024-2025.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2024-2025. - Idioma: Català i castellà.
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat d'Economia i Empresa
La transformació digital de les empreses que ha afectat el màrqueting i l’anàlisi de dades és clau per preparar les organitzacions per aquest context. El màster universitari en Màrqueting té com a objectiu formar persones en el camp del màrqueting i posa en relleu la formació en anàlisi i tractament de dades.
Al màster hi trobaràs un professorat especialitzat i altament motivat a formar-te en temes avançats de màrqueting, sociologia i psicologia del consumidor y en mètodes de recerca, junt amb una formació en màrqueting digital.
El màster es preocupa per l’ocupabilitat de tots els seus estudiants oferint la possibilitat de fer pràctiques curriculars de 250 hores, dissenyant un calendari que facilita la realització de pràctiques extracurriculars durant el segon semestre acadèmic i organitzant un conjunto d’activitats extra como ara conferències, tallers o visites a empreses.
Si vols aprofundir en el màrqueting basat en dades (big data o machine learning aplicats al camp del màrqueting) i en el comportament del consumidor mitjançant el neuromàrqueting, aquest màster ofereix la possibilitat d’un mòdul optatiu sobre aquest tema y posa a disposició dels estudiantes els biosensors de l’ECO-LAB (eye-trackers y GSR o galvanic skin response).
En cas que el teu interès com a estudiant es centri en organitzacions o en sectors sociopolítics, el mòdul optatiu de màrqueting sociopolític impartit totalment en anglès reforça la formació en màrqueting i la reorienta cap aquest context.
La ciutat de Barcelona i el campus de la UAB ofereixen als nostres estudiantes un context adequat per poder dur a terme aquesta formació tan completa en el món del màrqueting.