Màster Universitari en Màrqueting

Impulsar una formació analítica i gerencial completa en el camp del màrqueting

Pla d'estudis Màster Oficial - Màrqueting

Campus virtual i altres espais

El material docent utilitzat als diferents mòduls del màster es troba disponible a les aules Moodle corresponents

Equipaments

Els equipaments més destacables són:

  • La biblioteca de Ciències Socials, a disposició de tots els estudiants les 24 hores del dia.
  • Els Laboratoris Informàtics (aules 24, 25 i 26), on s'hi fa docència i també a disposició dels estudiants
  • Aula màster amb equipament per treballar amb ordinadors portàtils
  • Laboratori de neuromàrketing
  • Laboratori d’anàlisi de dades online a rstudio.cloud i exploratory.io
  • Sales d’estudi individuals i en grup
  • Servidor informàtic per dissenyar botigues online

 

Laboratori de Neuromàrqueting (e-Lab)

La Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona ha impulsat el nivell d'experimentalitat dels seus estudis creant un laboratori (E-Lab). El Máster Universitari en Màrketing aporta a aquest espai un conjunt de recursos tecnològics, hardware i software específics per a la investigació i l' experimentació en l'àmbit del Neuromàrqueting.

El màster posa a disposició dels seus alumnes a través del mòdul optatiu, Màrqueting basat en Dades i del Comportament, els següents biosensors:

  • Neurolab kit CoolTool + usb, 2 unitats
  • Eye tracker My Gaze- Cool Tool (30 hz), 2 unitats
  • Pupil Mobile (gafas eyetracking), 2 unitats
  • Eye Tracker Gazepoint GP3 Professional Bundle (150 Hz) +Gazepoint Analysis Professional Edition, 1 unitat
  • Eye Tracker Gazepoint GP3 Professional Bundle (60 Hz) + Gazepoint Analysis Professional Edition, 3 unitats
  • GSR Biometric (Galvanic Skin Response + Heat Rate), 1 unitat

 

 

imatges

 

 

 

 

 

 

Enllaços a les nostres xarxes socials
 

FACEBOOK

Pàgina de Facebook. Xarxa social per a la informació més general i promoció del Màster Universitari de Màrqueting UAB.

Grup de Facebook. Xarxa social d’alumnes actuals i titulats del Màster i professors on es comparteix la informació, notícies o recordatoris del màster.

 Accés a la Page

 

INSTAGRAM

Xarxa social oberta on es comparteix informació, notícies o recordatoris del màster.

Accés Instagram del @mumarketing_uab

 

LINKED In

Xarxa social d’alumnes actuals i titulats del Màster, professors i col·laboradors on es comparteixen ofertes de pràctiques rebudes en l’entorn del màster.

Accés a Grupo de Linkedin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Material recomanat a l'estudiant

És molt recomanable tenir un PC portàtil amb una bona bateria