Resolucions
Informació i documentació per als alumnes seleccionats
NOVETATS DE LA CONVOCATÒRIA
Signatura Electrònica
Per la realització de tràmits amb la UAB serà necessari disposar d’un certificat digital per tal de poder signar els documents mitjançant signatura electrònica. Si no disposeu de certificat digital podeu obtenir el certificat IdCAT de manera gratuïta accedint al web d'idCAT, i posteriorment sol·licitant Cita Prèvia a l’OAMR (Oficina d’Assistència en Matèria de Registre) de l’edifici del Rectorat, o a qualsevol dels ajuntaments i oficines d’atenció ciutadana de Catalunya.”
Nova funcionalitat de sigma
Novetat de la convocatòria 2024/25: s’ha activat una nova funcionalitat de sigm@ que permet als estudiants OUT adjuntar documents a la sol·licitud. Trobareu informació sobre com adjuntar-los en aquest enllaç.
Per altra banda, la documentació adjuntada en el procés de l’intercanvi (en el moment de la sol·licitud, abans, durant i després de l’estada) i que consti com a Validada a l’Àrea personal de l’estudiant de la pàgina del SIA “Consulta i sol·licitud d’intercanvi OUT”, ho serà només a efectes de les estades d’intercanvi i no per a cal altre tràmit amb la UAB.”
A continuació trobaràs el dossier informatiu de la convocatòria i els tràmits a realitzar abans, durant i en finalitzar l'estada, així com els documents acadèmics necessaris: