Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[19/02/2025] Comissió de Qualitat
1. DECAU - Aprovació de l’acta de la darrera sessió
2. Informe de l’Equip de Govern:
2.1.Informe del president de la Comissió
2.2.Informe d’altres membres de l’Equip
3. Aprovació, si escau, de l'Informe de gestió de la UAB (2024) [+]
4. Aprovació, si escau, de l’actualització del Manual del SGIQ transversal de la UAB [+]
5.Cartes de Serveis: Presentació de l’informe de seguiment de les cartes de Serveis de la UAB 2024 [+]
6.Assumptes de tràmit
7.Torn obert de paraules
3. Aprovació, si escau, de l'Informe de gestió de la UAB (2024)
Acord 1/2025, de 19 de febrer de 2025, de la Comissió de Qualitat
Vist el procés estratègic “PE01 Definició de la política i objectius de qualitat” del Sistema de Garantia Interna de Qualitat transversal de la UAB, que estableix l’elaboració de l’Informe de Gestió de la Universitat.
Vist l'article 23.2.d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 16 de març de 2023, pel que fa a les competències de la Comissió de Qualitat, que estableix que li correspon, per delegació del Consell de Govern, aprovar l’Informe anual de Gestió de la Qualitat de la UAB.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
Primer.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, l’informe de Gestió de la UAB 2024, en els termes del document (DOC)
Segon.- Encarregar al vicerector d’Estudis i de Qualitat el seguiment dels presents acords.
Tercer.- Comunicar el present acord al director de l’Àmbit de d’Organització, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
4. Aprovació, si escau, de l’actualització del Manual del SGIQ transversal de la UAB
Acord 2/2025, de 19 de febrer de 2025, de la Comissió de Qualitat
Vista la proposta del vicerector d’Estudis i Qualitat d’aprovació de l’actualització del Manual SGIQ transversal de la UAB
Vista la necessitat d’actualitzar el Manual per incorporar la nova composició de l’Equip de Govern de la Universitat.
Vist el procés estratègic “PE02 Definició, desplegament i seguiment del SGIQ” del ” del Sistema de Garantia Interna de Qualitat transversal de la UAB, que estableix la revisió del sistema.
Vist l'article 23.1 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 16 de març de 2023, pel que fa a les competències de la Comissió de Qualitat, que estableix que li correspon, resoldre les qüestions derivades de l’aplicació de les normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria de qualitat.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
Primer.- Aprovar l’actualització del Manual del SGIQ transversal de la UAB, segons el document (DOC).
Segon.- Encarregar al vicerector d’Estudis i Qualitat el seguiment dels presents acords.
Tercer.- Comunicar el present acord al director de l’Àmbit de d’Organització, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
5.Cartes de Serveis: Presentació de l’informe de seguiment de les cartes de Serveis de la UAB 2024
Acord 3/2025, de 19 de febrer de 2025, de la Comissió de Qualitat
Donar-se per assabentat de l’informe de seguiment de les Cartes de Serveis a la UAB elaborat per l’Àrea de Transformació Digital i Organització.
Documents relacionats