Oferta de Microcredencials
Aquests estudis estan finançats amb fons públics amb una subvenció del 70% de l’import del programa formatiu (l’alumnat només haurà de pagar el 30% restant). Estan adreçats a persones residents d’entre 25 i 64 anys a banda dels requisits propis que pugui establir cada microcredencial.
Les formacions vigents finançades són:
- Combinatòria i Probabilitat: Eines per a Pensar l'Atzar a l'Aula de Secundària
- Complements de Geometria Sintètica Elemental
- Papiroflèxia i Matemàtiques
- Raonaments i Demostracions a l'Aula
- Recursos i Complements del Currículum de Secundària i Batxillerat dins l'Àmbit Geologia-Ciències Ambientals
- Gestió Veterinària Integral de Colònies Felines
- Benestar Digital i Alfabetització Mediàtica: Estratègies i Eines per Educar Críticament en un Entorn Digital
- Disseny Conceptual de Videojocs
- Periodisme de Dades: Anàlisis i Visualització d'Informació per Servir la Ciutadania
- Periodisme Econòmic en Temps d'Incertesa
- Producció de Videojocs: Ficcions Interactives i Aventures Gràfiques
- Verificació de la Informació i Fact-Checking: Eines per al Periodisme en l'Ecosistema Digital
- Accessibilitat a la Comunicació i a la Informació
- Disseny Accessible: Maquetació Digital i UX/UI en Web
- Disseny i Execució de Projectes de Lobbying a Catalunya
- Documents i Comunicació Digital Accessibles
- Escrivim per a Tothom: De la Lectura Fàcil a la Comunicació Clara
- Psicoestadística: Representació Animada de Dades Estadístiques
- Acció Tutorial i l'Orientació de l'Alumnat en Secundària
- Avaluació i Innovació a les Organitzacions
- Competències Digitals per a la Comunicació i Col·laboració Educativa
- Competències Digitals per al Lideratge d'Equips de Treball i la Gestió de Projectes en Educació
- Construccions Postnaturals: Co-creació Multiespècie en Art, Arquitectura i Educació
- Convivència Escolar. La Mediació en Centres Educatius
- Didàctica de la Història de l'Art i Educació Patrimonial Crítica
- Direcció i Lideratge en Organitzacions del Tercer Sector
- Discursos de l'Odi, Drets Humans i Educació per a la Ciutadania Global
- Educació Corporal des de la Mirada de l'Adult per Afavorir el Desenvolupament Global de l'Infant
- Educació en Competències de Cultura Democràtica
- Educació per a la Justícia Social i la Sostenibilitat
- El Joc des de la Psicomotrocitat
- El Sistema Relacional a les Organitzacions
- Els Plantejaments Institucionals
- Ensenyant Estadística: Eines per a Tutoritzar Projectes dAlumnes de Secundària
- Ensenyar a Escriure amb la Intel·ligència Artificial Generativa
- Ensenyar a Reflexionar sobre la Llengua a les Aules d'Educació Secundària
- Fem Música de 0 a 6 anys
- Formar el Pensament Crític per Llegir els Mitjans Digitals i Abordar els Problemes Socials
- Intel·ligència Artificial a l'Educació
- Introducció al Trauma Infantil i Intervenció Socioeducativa
- Introducció als Models, Metodologies i Eines d'Avaluació de Programes per Evidenciar l'Eficàcia de la Intervenció Socioeducativa
- La Natura com a Planter Creatiu
- La Trobada Científico-Matemàtica a la Petita Infància
- L'Aula de Música en el Context Educatiu Actual: Educació Emocional, Inclusiva, de Gènere i Comunitària
- Lideratge Educatiu d'Equips i Projectes
- Natura i Escola, Enfortim els Vincles a través de l'Art i de la Creació Artística
- Natura i Materialitat - Procediments Artístics amb Pigments Minerals i Tintes Vives
- Observem la Llengua: Com Abordar la Competència Metalingüística a l'Educació Primària
- Pràctiques Pedagògiques Col·lectives i Inclusives a les Escoles de Música: Recursos per a Docents
- Recursos i Estratègies per Treballar a l'Aula la Memòria Històrica
- Recursos per a la Creació i Interpretació Musical a l'Educació Secundària
- Actualització Gramatical i Competència Lingüística: La Reflexió com a Motor del Procés d'Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua
- Actualitzar l'Ensenyament de la Normativa Lingüística: Estratègies i Recursos
- Bases de Pensament Computacional i Robòtica per a Docents Analògics
- Benestar Digital i Alfabetització Mediàtica: Estratègies i Eines per Educar Críticament en un Entorn Digital
- Com Emprar la Intel·ligència Artificial com a Suport per a l'Avaluació Psicològica d'Infants i Adolescents
- Combinatòria i Probabilitat: Eines per a Pensar l'Atzar a l'Aula de Secundària
- Competències Legals per a Professionals Psicosocials i Sanitaris
- Complements de Geometria Sintètica Elemental
- Creació i Anàlisi de Textos a lEra de la IA Generativa: Reptes i Oportunitats per al Professorat de Llengua Espanyola
- Dinamització i Organització Comunitària: Eines per a la Intervenció Social al Territori
- Recursos i Complements del Currículum de Secundària i Batxillerat dins l'Àmbit Geologia-Ciències Ambientals
- Arxiu i Gestió de Continguts Audiovisuals i Sonors
- Competències en la Gestió de la Fotografia Familiar
- Descripció Arxivística dels Documents Audiovisuals
- Digitalització del Patrimoni Cultural: Fotogrametria, Escàners i Modelització 3D
- Elaboració de Plans de Gestió d'Emergències i Riscos en Arxius
- Explotació Comercial d'Arxius Audiovisuals
- Gestió Documental Basada en Dades
- Iniciació a la Propietat Intel·lectual Aplicada als Documents
- Introducció a l'Arqueologia Subaquàtica, Mètodes, Legislació, Conservació i Valorització
- Metodologies Innovadores per Treballar a l'Aula la Memòria Històrica de la Desigualtat
- Optimització de Processos Documentals en un Entorn Digital
- Patrimoni Documental Audiovisual i Sonor
- Preservació Digital de Documents Audiovisuals
- Construccions Postnaturals: Co-creació Multiespècie en Art, Arquitectura i Educació
- Fem Música de 0 a 6 anys
- Introducció a la Llengua Tibetana: Lectura de Textos Clàssics del Budisme Tibetà
- La Natura com a Planter Creatiu
- Natura i Escola, Enfortim els Vincles a través de l'Art i de la Creació Artística
- Natura i Materialitat - Procediments Artístics amb Pigments Minerals i Tintes Vives
- Pràctiques Pedagògiques Col·lectives i Inclusives a les Escoles de Música: Recursos per a Docents
- Recursos per a la Creació i Interpretació Musical a l'Educació Secundària
- Accessibilitat a la Comunicació i a la Informació
- Actualització Gramatical i Competència Lingüística: La Reflexió com a Motor del Procés d'Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua
- Actualitzar l'Ensenyament de la Normativa Lingüística: Estratègies i Recursos
- Creació i Anàlisi de Textos a lEra de la IA Generativa: Reptes i Oportunitats per al Professorat de Llengua Espanyola
- Disseny Accessible: Maquetació Digital i UX/UI en Web
- Documents i Comunicació Digital Accessibles
- Escrivim per a Tothom: De la Lectura Fàcil a la Comunicació Clara
- Introducció a la Llengua Tibetana: Lectura de Textos Clàssics del Budisme Tibetà
- L'Adquisició del Llenguatge - Un curs per a Mestres
- Tècniques per a la Interpretació als Serveis Públics i Àmbits Comunitaris
- Ensenyar a Escriure amb la Intel·ligència Artificial Generativa
- Ensenyar a Reflexionar sobre la Llengua a les Aules d'Educació Secundària
- Dinamització i Organització Comunitària: Eines per a la Intervenció Social al Territori
- Disseny i Execució de Projectes de Lobbying a Catalunya
- Introducció al Programari R: Eines per a Principiants
- Didàctica de la Història de l'Art i Educació Patrimonial Crítica
- Discursos de l'Odi, Drets Humans i Educació per a la Ciutadania Global
- Educació en Competències de Cultura Democràtica
- Educació per a la Justícia Social i la Sostenibilitat
- Formar el Pensament Crític per Llegir els Mitjans Digitals i Abordar els Problemes Socials
- Periodisme de Dades: Anàlisis i Visualització d'Informació per Servir la Ciutadania
- Recursos i Estratègies per Treballar a l'Aula la Memòria Històrica
- Verificació de la Informació i Fact-Checking: Eines per al Periodisme en l'Ecosistema Digital
- Com Emprar la Intel·ligència Artificial com a Suport per a l'Avaluació Psicològica d'Infants i Adolescents
- Competències Legals per a Professionals Psicosocials i Sanitaris
- Psicoestadística: Representació Animada de Dades Estadístiques
- Acció Tutorial i l'Orientació de l'Alumnat en Secundària
- Convivència Escolar. La Mediació en Centres Educatius
- Introducció als Models, Metodologies i Eines d'Avaluació de Programes per Evidenciar l'Eficàcia de la Intervenció Socioeducativa
- L'Adquisició del Llenguatge - Un curs per a Mestres
- Lideratge Educatiu d'Equips i Projectes
- Gestió Veterinària Integral de Colònies Felines
- Nuclis Zoològics: Programes d'Higiene i Profilaxis (PHP), Nous Criteris per la Cria d'Animals de Companyia, Avaluació de la Salut i Benestar dels Animals Allotjats
- Ramaderia Extensiva i Prevenció d'Incendis Forestals
- Introducció a l'Anàlisi de Dades amb R
- Introducció a l'Anàlisi de Dades amb R
- Modelització Estadística Bàsica amb RStudio