Qualitat als serveis
Cartes de serveis
Les cartes de serveis són documents que tenen per objecte informar la persona usuària sobre els serveis públics que gestiona la UAB, les condicions en què es presten, els drets dels usuaris en relació amb aquests serveis i els compromisos de qualitat amb els quals s'ofereixen.
L'any 2021 es va aprovar un reglament que té per objecte la regulació de l'estructura i el contingut de les cartes de serveis de la UAB, així com el seu procés d'elaboració, aprovació, suspensió, difusió, modificació i seguiment. El procés d'implantació de les cartes de serveis a la UAB es desenvolupa segons la planificació que estableixi anualment la Comissió de Qualitat.
Aquestes són les cartes de serveis aprovades i en vigor:
- Carta de serveis del Servei de Biblioteques
- Carta de serveis del Servei d'Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l'Educació
- Carta de serveis del Gabinet Jurídic
- Carta de serveis de la Direcció de TIC
- Carta de serveis de l'International Support Service
- Carta de Serveis de l'Oficina de Projectes Internacionals
Actualment, s'estan elaborant les següents cartes de serveis:
- Oficina de Coordinació de l'Administració Electrònica
- Oficina de Transferència de Coneixement i Valorització de la Recerca
- Gestions acadèmiques
- InfoUAB / Punt d'Informació
Catàlegs de serveis
Els catàlegs de serveis són una relació detallada dels serveis i prestacions que s’ofereixen als usuaris per part de la institució.
Actualment, estan disponibles els següents catàlegs de serveis a la UAB:
- Servei d'Ocupabilitat
- Servei de Restauració
- Servei d'Activitat Física
- Servei Per a la Inclusió a la UAB (PIUNE)
Tots els Serveis que s’ofereixen a la UAB
Avaluació dels serveis
L'avaluació dels serveis que s'ofereixen a la UAB per part dels usuaris ens permet la seva millora continua. Els següents serveis realitzen enquestes d’avaluació de la satisfacció i en publiquen els resultats.
Serveis de suport a la docència i la recerca
Serveis a la comunitat universitària