
Nova edició 'Manual d'estil interuniversitari en anglès'
S’estrena la quarta edició del ‘Manual d’estil interuniversitari en anglès’, un recurs adreçat especialment al PTGAS que vol millorar la qualitat lingüística dels seus textos en anglès.
Participa a l’activitat interactiva que et proposem des del Servei de Llengües per a La Comunitària d’aquesta primavera. T’hi esperem!
14/04/2023
El proper dijous 20 d’abril t’esperem a la carpa del Servei de Llengües de la fira d’entitats de La Comunitària per a participar en l’activitat Encaixa’t al català.
En què consisteix l’activitat?
Tira el dau i juga al joc lingüístic que et toqui, n’hi ha sis de diferents! Posa a prova els teus coneixements sobre llengua i cultura catalana: diades i tradicions, varietats dialectals de la llengua catalana, vocabulari, etc.
Què pots guanyar?
La teva participació té premi! Podràs guanyar una de les 10 bosses tote de la campanya #NoEmToquisLaLlengua que sortegem entre tots els estudiants de la UAB que participin en l’activitat.
Aquesta activitat l’han creada i la dinamitzaran els alumnes del Taller de Disseny d’Activitats Lingüístiques i Culturals que oferim al Servei de Llengües i que té reconeixement acadèmic d’1 crèdit ECTS.
Encaixa’t al català
Fira de La Comunitària
20 d’abril de 2023 de 12 a 15 h
S’estrena la quarta edició del ‘Manual d’estil interuniversitari en anglès’, un recurs adreçat especialment al PTGAS que vol millorar la qualitat lingüística dels seus textos en anglès.
Contacteu-nos
Edifici B4
Campus UAB
08193 Bellaterra
Instagram | Twitter | Youtube | Facebook