Altres qüestions
Altres qüestions
Com s'han de plantejar les recuperacions?
La recuperació s’ha de dissenyar tal com es dissenya en el cas dels estudiants que segueixen l’avaluació continuada. La fórmula de l’avaluació única no canvia res en relació amb la recuperació.
L’estudiant té dret, en cas que demani l’avaluació única, a assistir a les pràctiques de laboratori, pràctiques de camp, simulacions, etc.?
L’estudiant té dret a assistir-hi; és més, és recomanable que hi assisteixi.
En el cas de les assignatures amb opció a avaluació que contenen pràctiques de laboratori o simulacions, s’ha de fer una prova per avaluar les pràctiques el mateix dia en què s’avaluï la teoria?
L’avaluació única pot consistir en diverses activitats avaluadores, que es faran o lliuraran en una única data.
En el cas de titulacions dels centres de la UAB que també es duen a terme en escoles adscrites, cal consensuar el llistat d’assignatures amb avaluació única?
No cal que els centres que imparteixen una mateixa titulació consensuïn la llista d’assignatures que poden anar a avaluació única.
Queda clar que l'estudiant que s'acull a avaluació única pot venir a classe, però què li passa quan s'ha de treballar en grup per portar a terme una activitat prevista a l'avaluació continuada?
L’estudiant té dret a participar en aquesta activitat, però, si s’ha acollit a l’avaluació única només se li pot qualificar l’activitat si és una de les activitats que la guia docent preveu per a l’avaluació única.
Quina serà la convivència entre l'avaluació única dels repetidors per mitjà de la prova de síntesi i l'avaluació única per a tots els alumnes que s'implementarà a partir del proper curs?
La normativa estableix que es poden fer les dues coses, de manera que les dues possibilitats han de conviure. L’estudiant pot triar entre repetir l’assignatura amb avaluació única o demanar la prova de síntesi que preveu la normativa per als repetidors (article 267.2.).
(Darrera actualització 22 de març de 2023)