Règim de dedicació / Crèdits màxims i mínims de matrícula El Règim de permanència de la UAB estableix que pots formalitzar la matrícula amb dedicació a temps complet o a temps parcial.
Anys de permanència Els estudiants de màster disposen de tres anys per completar els estudis de màster de 60 crèdits i de quatre anys si es matriculen de complements de formació. En el cas de màsters d'entre 90 i 120 crèdits, els estudiants amb dedicació a temps complet disposen de quatre anys per completar els estudis, i els de dedicació a temps parcial, d'un any addicional.
Progressió de matrícula És indispensable matricular-se de les assignatures no superades de caràcter bàsic o obligatori si es volen incorporar matèries noves a la matrícula. Les assignatures de caràcter optatiu es poden substituir per altres assignatures optatives.
Els estudiants de grau i de màster tenen dret a formalitzar tres matrícules per superar una assignatura, tenint en compte que tant la qualificació de no presentat o no avaluable com la de suspens impliquen exhaurir els drets inherents a la matrícula d'aquella assignatura. Una vegada esgotades les tres matrícules, els estudiants de grau poden sol·licitar una matrícula extraordinària.
Es pot sol·licitar l'anul·lació total o parcial d'una matrícula en els terminis que es fixin al calendari academicoadministratiu per a canvis de matrícula. Aquesta anul·lació no dóna dret, llevat de casos excepcionals i degudament justificats, a la devolució de l'import de la matrícula.
Continuació d'estudis a) Alumnes amb discapacitat o en situacions excepcionals La UAB ha de promoure l'adequació efectiva d'aquesta normativa de permanència a les necessitats dels estudiants amb discapacitat, mitjançant la valoració del cas concret i l'adopció de les mesures específiques adequades.
b) Reclamacions derivades de l'aplicació d'aquesta normativa Les reclamacions derivades de l'aplicació d'aquesta normativa les resol en primera instància el degà o degana, o el director o directora de centre. Les resolucions del degà o degana, o del director o directora, es poden recórrer davant del rector o rectora, que les resol a proposta del Consell Social, després de valorar les circumstàncies al·legades i l'informe del centre docent. Les resolucions del rector o rectora esgoten la via administrativa i poden ser recorregudes davant la jurisdicció contenciosa administrativa.
c) Disposició transitòria per als estudiants de grau i de màster que hagin iniciat els estudis abans del curs acadèmic 2011-2012 Als estudiants de grau i de màster que hagin iniciat els estudis abans del curs acadèmic 2011-2012 els és aplicable aquesta normativa amb les particularitats següents: