Màster Oficial - Màrqueting
Descripció del màster
La optativitat a què es fa referència es concreta en quatre mòduls:
- Màrqueting Sociopolític: Se centra en la problemàtica comercial d'empreses o organitzacions de naturalesa social o política i aborda per això l'estudi del context d'aquest tipus d'organitzacions i especialment del comportament polític i electoral dels individus.
- Comunicació Comercial: Es pretén preparar l'estudiant per desenvolupar funcions específiques, en el disseny i execució d'estratègies publicitàries i comunicadores, així com abordar les problemàtiques d'agències especialitzades en aquesta matèria.
- Pràctiques professionals: Es tracta que l'estudiant realitzi unes pràctiques externes en empreses col·laboradores.
- Màrqueting basat en dades i del comportament: En aquest mòdul els estudiants desenvoluparan les competències i habilitats necessàries per a proposar i avaluar decisions de màrqueting basades en dades.
Horaris
Les classes s'impartiran en horari de tarda.
Per consultar els horaris fes click AQUÍ
Estructura del pla d'estudis
Taula de crèdits per curs
obligatoris | optatius | treballFinal | |
---|---|---|---|
Primer Curs | 40 | 10 | 10 |
Totals | 40 | 10 | 10 |
Assignatures de formació bàsica i obligatòries
Primer Curs | No assignat Curs |
---|---|
Primer Semestre
|
No assignat
|
Assignatures optatives
A partir de Primer Curs |
---|
|
( 1 )
Complements de formació per a persones titulades en Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Filologies / Humanitats i titulacions equivalents
( 2 )
Complements de formació per a persones titulades en Enginyeries i de l'àmbit de Ciències
( 3 )
S'han de cursar 10 crèdits (10 ECTS, seqüència 1.2)
Totes les assignatures optatives són de 6 crèdits excepte quan s'indica una alternativa.
No totes les assignatures optatives no tenen perque oferir-se cada curs.
Informació addicional del pla d'estudis
- Pla d'estudis del màster universitari en Màrqueting (Format PDF)