Màster Universitari en Màrqueting

Impulsar una formació analítica i gerencial completa en el camp del màrqueting

Màster Oficial - Màrqueting

Guies docents dels mòduls

Descripció del màster

El màster en Màrqueting, d'orientació professional, consta de 60 crèdits a realitzar en dos semestres en un curs acadèmic. La distribució d'aquests 60 crèdits respon a una estructura de 50 crèdits obligatoris (40 corresponen a matèries fonamentals i 10 al Treball de Fi de Màster) i 10 crèdits de caràcter optatiu.

La optativitat a què es fa referència es concreta en quatre mòduls:
  • Màrqueting Sociopolític: Se centra en la problemàtica comercial d'empreses o organitzacions de naturalesa social o política i aborda per això l'estudi del context d'aquest tipus d'organitzacions i especialment del comportament polític i electoral dels individus.
  • Comunicació Comercial: Es pretén preparar l'estudiant per desenvolupar funcions específiques, en el disseny i execució d'estratègies publicitàries i comunicadores, així com abordar les problemàtiques d'agències especialitzades en aquesta matèria.
  • Pràctiques professionals: Es tracta que l'estudiant realitzi unes pràctiques externes en empreses col·laboradores.
  • Màrqueting basat en dades i del comportament: En aquest mòdul els estudiants desenvoluparan les competències i habilitats necessàries per a proposar i avaluar decisions de màrqueting basades en dades.

Horaris

Les classes s'impartiran en horari de tarda.

Per consultar els horaris fes click AQUÍ

Estructura del pla d'estudis

Taula de crèdits per curs

  obligatoris optatius treballFinal
Primer Curs 40 10 10
Totals 40 10 10

Assignatures de formació bàsica i obligatòries

Primer Curs No assignat Curs
Primer Semestre
  • 42224 - Comportament del Consumidor
  • 42226 - Màrqueting Avançat
  • 42230 - Recerca Avançada
Segon Semestre
  • 45434 - Màrqueting Digital
  • 43191 - Pràctiques Professionals (3)
  • 42231 - Treball de Fi de Màster
No assignat
  • 104678 - Direcció de Màrqueting (2)
  • 102385 - Estadística II (1)

Assignatures optatives

A partir de Primer Curs
  • 43931 - Màrqueting Basat en Dades i del Comportament ( 10 crèdits ) (3)
  • 42228 - Màrqueting Sociopolític ( 10 crèdits ) (3)

( 1 )

Complements de formació per a persones titulades en Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Filologies / Humanitats i titulacions equivalents


( 2 )

Complements de formació per a persones titulades en Enginyeries i de l'àmbit de Ciències


( 3 )

S'han de cursar 10 crèdits (10 ECTS, seqüència 1.2)

 

Totes les assignatures optatives són de 6 crèdits excepte quan s'indica una alternativa.
No totes les assignatures optatives no tenen perque oferir-se cada curs.

 

Informació addicional del pla d'estudis