Procés d'admissió
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits d'accés i així garantir un ambient de treball òptim. Pots sol·licitar l'admissió de manera online (consulta el manual d'inscripció).
Quan hagis rebut la comunicació d’admissió, hauràs de fer efectiu el pagament de la reserva de plaça.
2. Requisits d’admissió
El requisit general (Real Decreto 822/2021, de 28 de septiembre: CAPÍTULO VIII Art. 37) per accedir a un màster de formació permanent o un diploma d'especialització és tenir un títol universitari de grau o equiparable (mínim 180 crèdits ECTS o 3 cursos acadèmics).
Fins al curs 22/23 algunes diplomatures de postgrau poden, excepcionalment, admetre estudiants sense estudis de grau, als quals s'expedeix un certificat en comptes del diploma. A partir del curs 23/24, amb l’aplicació del Reial Decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s’estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la seva qualitat, ja no serà possible en cap cas.
3. Documentació requerida:
- Títol de grau universitari o equiparable, o bé, si encara no el tens, el certificat substitutori o bé el resguard de sol·licitud del títol i el d'abonament de les taxes (si encara no el tens) (*)
- DNI, NIE o passaport vigent
- Expedient acadèmic
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)
- Currículum vitae
- Carta de presentació del candidat
4. Sol·licita l'admissió
L'admissió es formalitza on-line, per tant, abans que res escaneja la documentació necessària per a tenir-la a punt.
Sol·licitud d'admissió online
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària) de la UAB. Tria, segons sigui el teu cas, l'opció que correspongui :
- Si ets o has sigut estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas. Inscripció amb NIU
- Si no has sigut estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el (manual d'obtenció del NIU): Inscripció sense NIU.
Segueix les instruccions del manual d'inscripció
5. Admissió i reserva de plaça
Un cop realitzada la sol·licitud d’admissió, es comprovarà que compleixes els requisits per accedir-hi i la coordinació dels estudis seleccionarà els candidats a partir de la documentació aportada. La resolució de la teva sol·licitud d’admissió la rebràs per correu electrònic (si no el reps et recomanem que revisis la safata de correu brossa del teu correu electrònic).
En el cas que siguis admès, t’hi inclourem tota la informació necessària per realitzar la reserva de plaça.
INFORMACIÓ PER A ESTUDIANTS INTERNACIONALS:
- És recomanable fer la matrícula al més aviat possible per facilitar tot el procés d’obtenció de visat i altres aspectes pràctics relacionats amb l'arribada i l'estada a la UAB
- No és necessari que tinguis el títol legalitzat fins al moment de la matrícula. Consulta en aquest enllaç com legalitzar els documents necessaris.
- En aquest enllaç pots trobar tota la informació pràctica necessària per tramitar visats, preparar documentació, allotjament, etc.
(*) Important:
La Gestió Acadèmica necessitarà verificar la documentació adjunta en la preinscripció.
Per aquest motiu és necessària la compulsa del títol o bé el títol amb Codi de Verificació Segura/QR.
Si durant el procés d’inscripció adjuntes la documentació d’accés al Màster de formació permanent o Diploma d’especialització amb Codi de Verificació Segura (CSV) o codi QR, no caldrà que enviïs cap més documentació.
En canvi, si no adjuntes la documentació amb el codi de verificació o QR, hauràs de fer-nos arribar: Còpia compulsada del títol (compulsa original), o bé Títol amb codi de verificació segura o QR.