La Fundació UAB

Congressos i Esdeveniments UAB Campus aposta per les trobades presencials, híbrides i online

Congressos online, híbrids i presencials a UAB Campus

A la 2a edició dels Matins UAB Campus & Partners, es van mostrar les possibilitats que ofereix el Campus de la UAB per a l’organització de congressos presencials, online i híbrids en les seves diverses seus. El webinar va ser conduït per Maria Clarella, Directora de Congressos i Esdeveniments UAB Campus, i hi van participar diversos membres de les entitats i serveis que col·laboren amb la institució en la celebració de trobades.

18/06/2020

El passat dijous 11 de juny, Congressos i Esdeveniments UAB Campus va organitzar la 2a edició dels Matins UAB Campus & Partners, amb la finalitat de presentar els diversos espais i serveis que té a l'abast la comunitat universitària, les institucions, els col·lectius i empreses per celebrar una trobada, tant presencial, com en línia o híbrida, al Campus de la UAB.

La jornada virtual va ser conduïda per Maria Clarella, Directora d'aquesta entitat comercialitzadora d'espais i serveis, i organitzadora de convencions, i va comptar amb la participació de diversos representants de les seus on es porten a terme els diferents actes, i també, de membres dels serveis que col·laboren en la realització i producció dels esdeveniments. Clarella va destacar la gran aposta que es fa des d'aquesta institució pels esdeveniments presencials, híbrids i online.

Hi va intervenir Ricard Panero, Administrador de Casa Convalescència, que va presentar les instal·lacions d'aquest edifici modernista, situat a la ciutat de Barcelona, seu principal de les trobades acadèmiques, científiques, socials i empresarials organitzades per Congressos i Esdeveniments UAB Campus.

Per la seva banda, Jordi Armengol, Tècnic de Promoció del Campus de l'Àrea Logística de la UAB, va mostrar la gran varietat d'espais i localitzacions, tant interiors com exteriors, que ofereix les 230 ha d'extensió de l'Àutònoma, tot destacant la seva singularitat.

Posteriorent, hi va intervenir Mari Luz Pachecho, Directora de Vila Universitària per donar a conèixer els més de 2000 allotjaments i els 800 apartaments que disposa aquest complex residencial per a la comunitat universitària i pels assistents als actes i conferències que es portin a terme.

Agustí Serra, Cap de la Unitat de Producció del Servei d'Activitat Física, va ensenyar les instal·lacions, recursos i serveis d'entrenament i per fer esport que poden utilitzar els participants dels congressos.

Alexandra Garcia, Project Management, i Meritxell Navarro, Operations Manager de Congressos i Esdeveniments UAB Campus van presentar el nou web de l'entitat, amb tota la informació renovada sobre les seus, els espais i serveis que tenen a l'abast els organitzadors d'actes i jornades, i van animar als assistents de la sessió virtual a no desestimar cap projecte, malgrat la situació de la COVID-19, ja que els podien ajudar i acompanyar a trobar solucions en el procés de preparació i realització de les convencions.

David Owen, professor del Departament de Filologia Anglesa de la UAB, va explicar la seva experiència molt positiva d'organitzar una trobada d'experts a través de l'assessorament i gestió de Congressos i Esdeveniments UAB Campus.

Per la seva part, Rafel Peris, responsable del Grup Reunions i Ciència, en la seva intervenció va explicar el gran ventall de possibilitats tecnològiques que es poden utilitzar a l'hora de posar en marxa un esdeveniment híbrid o completament online, per afavorir la interacció entre participants i ponents, i entre assistents virtuals, i fins i tot,  també incorporar diverses aplicacions web en els actes presencials.

El webinar va finalitzar amb un torn de preguntes i respostes per aprofundir en diversos aspectes i aclarir dubtes dels oients.

Podeu consultar el vídeo de la sessió a l'inici d'aquesta notícia, o bé, clicant sobre aquest enllaç.