La Fundació UAB

Canvi en el registre de jornada laboral des de l'1 de juliol

Lector del registre de jornada amb targeta física UAB

El registre de la jornada treballada que, actualment, es fa per lectura d’empremta a les entitats de la Corporació UAB,  passarà a fer-se a traves del lector “contactless” de les targetes de plàstic d'usuari UAB i la seva versió mòbil, a partir de l'1 de juliol del 2024. 

31/05/2024

Actualment, el registre de hores treballades es fa a través de la lectura d'empremta parcial associada a les últimes xifres del número NIU. Un sistema que s’ha considerat canviar, tot i que en el cas de la Corporació UAB les dades recollides són molt limitades, i només es recull la imatge parcial dactilar.

La mesura que es proposa segueix les recomanacions de l’Agencia Española de Protección de Datos i de la seva Guia sobre tractament de control de presència mitjançant sistemes biomètrics, que defensa emprar mesures alternatives per dur a terme el control horari als espais laborals. 

Així doncs, a partir del pròxim 1 de juliol de 2024, es desconnectaran els lectors d’empremta dels terminals de registre de jornada que es troben als centres de treball de les entitats de la Corporació UAB, deixant només actiu el lector “contactless” de les targetes de plàstic d’usuari UAB i la seva versió mòbil. 

Des de l’Oficina de Coordinació Institucional (OCI) de la UAB s’obre un període per tramitar l’obtenció de la targeta física, en cas de no tenir-la. Es podrà tramitar a la mateixa Oficina, a l’edifici del Rectorat (primera planta), en horari de dilluns a dijous, de 08.00 a 15.00 h o divendres de 08.00 a 14.30 h. 

A part de l’ús de la targeta física, hi haurà l’opció de fer servir la targeta virtual, que es pot descarregar per mitjà de l’aplicació mòbil de la UAB:La UAB a la teva butxaca!

Per més informació o dubtes es pot consultar a la Direcció Jurídica i de Recursos Humans FUAB.