Atenció únicament amb cita prèvia per tràmits que no es puguin fer a distància:
- Lliurament de títols.
- Lliurament de Certificats Substitutoris del Títol i de certificats signats de manera manuscrita.
- Tramitació de pagaments.
- Recollida de sol·licituds no telemàtiques i de documentació en paper dels procediments oberts en cada moment:
- Documentacions reclamades en període de suspensió administrativa.
- Signatura de convenis de pràctiques i TFE.
- Admissió per canvi d'estudis.
- Preinscripció màster.
- Reconeixement d'activitats que no es puguin fer telemàticament.
- És necessari disposar d'un NIU actiu i paraula de pas.
- Haureu de portar el resguard d'haver demanat cita prèvia que us arriba per correu electrònic com a justificant.
Consulteu els tràmits disponibles en els enllaços de cada centre.
No s'atendran presencialment les cites dels temes que no apareguin al llistat d'assumptes.
L'atenció presencial es restringeix als assumptes disponibles al formulari, dins dels terminis dels calendaris de tràmits dels centres.
Per accedir als centres haureu de portar mascareta i seguir les normes de seguretat.
Heu de portar emplenada i signada l'autorització adient per a realitzar tràmits en nom de terceres persones.
Gratuït per a les persones que en fan servir
Aquest servei està disponible cada dia durant les 24 hores.
- Resolució en cas d'avaria o incidència
El servei es repararà els dies laborables.