Jaume Tintoré, nou gerent de la UAB
Jaume Tintoré ha assumit des del 24 d’octubre el càrrec de gerent de la Universitat. Tintoré compta amb una àmplia experiència en la direcció i gestió d’entitats i d’institucions.

Tintoré ha ocupat diferents llocs executius al llarg de la seva trajectòria professional. En els últims dotze anys ha desenvolupat tasques de direcció de diverses àrees de Transports Metropolitans de Barcelona, entitat en què ha estat director general durant els últims sis anys.
Amb anterioritat, ha exercit diverses funcions de responsabilitat al Departament de Justícia i a la Direcció General de Funció Pública. Al Consell Audiovisual de Catalunya ha exercit com a secretari general, gestionant i implantant els diferents processos derivats de la llei del Consell Audiovisual.
El nou gerent de la UAB ha estat també membre de diferents consells d’administració d’empreses amb participació publicoprivada.