Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

El màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional presenta el llibre “Somos estrategas”

07 des. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La UAB acull, el 10 de desembre, la presentació del llibre “Somos estrategas, Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional”, que és fruit del corpus teòric i pràctic que el màster ha generat al llarg dels seus 22 anys d’experiència en la formació de DirComs.

Llibre Somos estrategas

El proper 10 de desembre, a les 17.30 hores, el màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional presenta el llibre “Somos estrategas, Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional” a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

La presentació estarà conduïda per Ana Mª Enrique, coordinadora i coautora del llibre, i hi intervindran dos dels coautors de l’obra: Joan Costa, comunicòleg, sociòleg i consultor, i Míriam Riera, directora de l’agència Efectiva Comunicació.

El màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional de la Universitat Autònoma de Barcelona, que s’ofereix en modalitat presencial i online, és un referent tant a nivell nacional com internacional en la formació de directors de comunicació. Durant més de dues dècades, el màster ha generat un rellevant i reconegut corpus teòric-pràctic que ha anat creixent i perfeccionant-se paral·lelament a l’aparició, implantació i consolidació en la professió de la figura del DirCom.

El màster capacita els nous comunicadors integrals, dotant-los de coneixements i habilitats que els permetran assumir la responsabilitat executiva de la direcció de comunicació en empreses i institucions; gestionar amb eficiència la comunicació; centrar la comunicació de l'empresa des de les perspectives socials, econòmiques i culturals; donar a conèixer la identitat corporativa amb la finalitat de reforçar la imatge de marca i arribar a consolidar una imatge pública que els permeti tenir una bona reputació corporativa; tenir la capacitat de segmentar o diversificar un pressupost de comunicació en funció de les necessitats i objectius de l'empresa o institució.


Més informació:
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Online)
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (productes, serveis, marques) (Presencial)
Tots els màsters i postgraus de l’àmbit ‘Comunicació i Periodisme’

 

Dins de