Sala de premsa Premsa i mitjans

Els estudis de Relacions Laborals a la UAB fan vint anys

El proper 17 de febrer, a les 12,30 h, es realitzarà la inauguració de l'exposició que commemorarà, a la Biblioteca de Ciències Socials, el vintè aniversari de l'inici dels estudis de Relacions Laborals a la Facultat de Dret de la UAB. L'acte tindrà lloc al vestíbul de la Biblioteca.

13/02/2014

Hi intervindran la secretària general de la UAB, Judith Solé; el professor Isidre Molas, que va ser degà de la Facultat quan es van impulsar els estudis de Relacions Laborals; i la degana actual del centre, Esther Zapater.

L'exposició, que ha estat organitzada per Maria Teresa Flix i Josep Vicens Planaguma, recull tota mena de records d'aquests vint anys de Relacions Laborals a la UAB: fotografies, documentació, publicacions sorgides de les trobades realitzades, premis i reconeixements als estudiants de la carrera, etc.

Vint anys de recorregut

La UAB ofereix els estudis de Relacions Laborals des del curs 1993-1994, quan va ser creada la titulació com a diplomatura, impulsada per la professora del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques María Jesús Espuny.

El curs 2001-2002, va sorgir la titulació de segon cicle de Ciències del Treball i, des del curs 2009-2010, s'ofereix el Grau de Relacions Laborals, del qual es va titular la primera promoció de graduats el curs passat, 2012-2013. Com a novetat, el proper curs 2014-2015, la UAB oferirà, a més del grau actual, el doble Grau de Dret + Relacions Laborals.

Pel que fa a les sortides professionals, l'eix per oferir-ne un ampli ventall ha estat dotar d'unes característiques autènticament interdisciplinàries als estudis de Relacions Laborals. Els bons resultats es confirmen per la diversitat d'entitats que col·laboren amb les pràctiques externes dels estudiants i per la professionalitat dels antics alumnes de la carrera que ocupen en l'actualitat càrrecs de responsabilitat en diferents àmbits laborals.

Més informació: Servei de Biblioteques