La UAB, a través del PRUAB, promou la trasferència de coneixement del seu entorn mitjançant dues vies principals: la valoració i l'estudi de posada en el mercat de la patent o propietat intel·lectual o la creació d'una spin-off. El procès de creació d'empreses dins de la universitat ha de ser, sobretot, dinàmic. Això vol dir que quan contacteu amb nosaltres, amb l'interès de crear la vostra empresa o bé per valorar la comercialització de la vostra tecnologia, el més important que us oferirem és un itinerari dissenyat específicament per aconseguir que el pas de la idea a l'empresa es faci de la manera més segura possible.
L'etapa final d'aquest itinerari és l'arribada al mercat del màxim nombre d'iniciatives amb possibilitats d'èxit. Creiem que la durada d'aquest itinerari abasta de tres a cinc anys.
Inicialment es realitza una filtració a partir de la qual es decideix si la iniciativa de l'emprenedor s'ha de dirigir cap a un servei cientificotècnic, a un centre de recerca, o a una empresa “Spin-off”.
En el cas que el resultat sigui una empresa “Spin-off”, s'iniciarà l'itinerari que conduirà a l'emprenedor cap a la realització de la seva empresa.
|