Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[06/02/2025] Consell de Govern
PUNT 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior [+]
PUNT 2. Informe del rector
PUNT 3. Afers acadèmics:
3.1. Extinció de títols de grau [+]
3.2. Extinció de títols de màster universitari [+]
3.3. Creació de títols de màsters de formació permanent, diplomes [+]
PUNT 4. Propostes de normatives:
4.1. Adaptació de la composició de les comissions del Consell de Govern al nou Equip de Govern [+]
4.2. Aprovació de la pròrroga del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024 [+]
PUNT 5. Cessions d'espais i d'altres béns de titularitat de la UAB:
5.1. Modificació de les condicions econòmiques d’una cessió d’ús d’espais a favor de TOTEM TOWERCO SPAIN S.L.U. (ORANGE) [+]
5.2. Modificació de la concessió de les Cases Sert [+]
PUNT 6. Afers de tràmit:
6.1. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. Primera Convocatòria AAI 2024 AQU Catalunya [+]
6.2. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Trams avaluats per AQU Catalunya 2024, Categories Ramon y Cajal i Beatriz Galindo
6.3. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Trams avaluats per AQU Catalunya 2024 [+]
PUNT 7. Torn obert de paraules
PUNT 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior
Acord 01/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 11 de desembre de 2024 (DOC)
3.1. Extinció de títols de grau
Acord 02/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Vista la proposta del vicerector d’Estudis i Qualitat d’extinció d’un títol de grau, que ha estat presentat pel centre corresponent.
Vist el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, així com la resta de normes d’aplicació general.
Vist el que disposa el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel que estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la seva qualitat.
Vist l’article 30 de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, que estableix que la Comissió del Consell de Govern amb competències sobre l’ordenació acadèmica informa sobre l’extinció de les titulacions i que les propostes d’extinció de les titulacions s’eleven al Consell de Govern per a la seva aprovació, si escau.
Vist l'article 9.4 e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a creació, modificació i extinció d’estudis de grau i màsters, tant oficials com a propis, i de diplomes de postgrau.
Atès que la proposta d’extinció dels títols de grau va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 29 de gener de 2025.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar l’extinció del títol de grau següent:
- Antropologia Social i Cultural
SEGON. Elevar l'aprovació de l’extinció del títol de grau al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar el vicerector d’Estudis i Qualitat l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius
3.2. Extinció de títols de màster universitari
Acord 03/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Vista la proposta del vicerector d’Estudis i Qualitat d’extinció de títols de màster universitari, que ha estat presentat pels centres corresponents.
Vist el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, així com la resta de normes d’aplicació general.
Vist el que disposa el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel que estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la seva qualitat.
Vist l’article 30 de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, que estableix que la Comissió del Consell de Govern amb competències sobre l’ordenació acadèmica informa sobre l’extinció de les titulacions i que les propostes d’extinció de les titulacions s’eleven al Consell de Govern per a la seva aprovació, si escau.
Vist l'article 9.4 e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a creació, modificació i extinció d’estudis de grau i màsters, tant oficials com a propis, i de diplomes de postgrau.
Atès que la proposta d’extinció dels títols de màster universitari va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 29 de gener de 2025.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar l’extinció dels títols de màsters universitaris següents:
- Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies
- Filosofia Aplicada
SEGON. Elevar l'aprovació de l’extinció dels títols de màster universitari al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar el vicerector d’Estudis i Qualitat l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius
3.3. Creació de títols de màsters de formació permanent, diplomes
Acord 04/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Vista la petició de creació de títol de diploma d’especialització que han estat presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.
Vist l'article 7.1 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.
Vistos els articles 10 i 15 de la Normativa acadèmica de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 7 de juliol de 2022, sobre la creació de les titulacions pròpies de postgrau.
Vist l'article 9.4 e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord de Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre la creació, modificació i extinció d’estudis de grau i màsters, tant oficials com a propis, i de diplomes de postgrau.
Atès que la proposta de creació de títol de diploma d’especialització que es presenten van ser informades favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 29 de gener de 2025.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la creació del títol de diploma d’especialització següent:
- Diploma d’especialització en Sistemes integrats de gestió ISO 9001 – ISO 14001 – ISO 45001
SEGON. Elevar l'aprovació de la creació del títol de diploma d’especialització al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar a la directora de l’Escola de Postgrau l'execució i el seguiment dels acords primer a cinquè.
QUART. Comunicar aquests acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius
4.1. Adaptació de la composició de les comissions del Consell de Govern al nou Equip de Govern
Acord 05/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Vista la composició actual de l’Equip de Govern i les funcions que els seus membres tenen atribuïdes.
Vista la composició de les comissions del Consell de Govern que té assignada a la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB presentada per l’Equip de Govern, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de juny de 2021 i modificada en data 16 de març de 2023.
Atès que cal adequar la composició de les comissions del Consell de Govern.
Vist el que disposa l'article 62 dels Estatuts de la UAB sobre la creació i regulació de les comissions del Consell de Govern.
Vist que s’estableix a l’article 23 del Reglament del Consell de Govern pel que fa a la composició de les comissions del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la modificació de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de juny de 2021 i modificada en data 16 de març de 2023, en els termes que es recullen en l’annex. (DOC)
SEGON. Establir l'entrada en vigor d'aquesta modificació a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern..
TERCER. Encarregar la secretària general l’execució i el seguiment dels acords anteriors.
QUART. Comunicar aquests acords a les presidències i les secretàries de les comissions del Consell de Govern, així com a l’Oficina de Coordinació Institucional per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
4.2. Aprovació de la pròrroga del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024
Acord 06/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Atès que en data 6 de febrer de 2019 es va aprovar el Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024.
Atès que la durada dels Plans de Mobilitat s’acostuma a acotar en pocs anys atès que és convenient revisar l’anàlisi de la mobilitat, la diagnosi, els escenaris i les propostes de forma periòdica. Segons això, és convenient començar a redactar un nou Pla de Mobilitat de la UAB per al període posterior a l’actual.
Ateses les característiques del Pla de Mobilitat, el procés de preparació, de redacció, de discussió i aprovació participativa, requereix d’un termini aproximadament de 12 mesos.
Atès que, en la majoria de paràmetres, la diagnosi de l’accessibilitat i la mobilitat del Pla de Mobilitat 2018-2024 encara es podrien considerar vigents i que algunes de les propostes encara no executades, poden sumar a l’assoliment dels escenaris i objectius preestablerts.
Atès que l’avaluació de la política de sostenibilitat de la UAB depèn de la disponibilitat d’un Pla de Mobilitat vigent.
Vista la proposta presentada pel vicerector de Campus i Sostenibilitat en relació a prorrogar el Pla de Mobilitat de la UAB 2018-2024 fins l’aprovació del nou Pla de Mobilitat de la UAB que, previsiblement, abastarà el període 2026-2030. D’aquesta forma, l’any 2025, el PM continuarà vigent i de forma paral·lela, s’executaran les tasques de preparació, discussió i aprovació del nou Pla amb la participació de la comunitat universitària.
Vist l’article 46.2., lletra m) de la mateixa llei, que estableix que correspon al Consell de Govern, definir i impulsar una Estratègia de Mitigació del Canvi Climàtic que inclogui plans d’eficiència energètica i substitució cap a energies renovables, d’alimentació sostenible i de proximitat i de mobilitat.
Vist l’article 60 i 64 c) dels Estatuts de la UAB, que estableix com a competència del Consell de Govern establir les línies programàtiques de la Universitat i les directrius i procediments per la seva aplicació.
Vist l’informe favorable de la Comissió de Campus, Sostenibilitat i Agenda 2030, de data 10 de desembre de 2024.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la pròrroga del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024, fins el 31 de març de 2026, de conformitat amb el document (DOC).
SEGON. Encarregar al vicerector de Campus i Sostenibilitat l’execució i el seguiment d’aquest acord.
TERCER. Comunicar els presents acords a la Direcció d’Arquitectura i Logística, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
5.1. Modificació de les condicions econòmiques d’una cessió d’ús d’espais a favor de TOTEM TOWERCO SPAIN S.L.U. (ORANGE)
Acord 07/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Atès que per acords núm. 65/2021 i 39/2021 del Consell de Govern i del Consell Social, de dates 2 de juny de 2021 i 22 de juny de 2021 es va autoritzar una cessió d’ús d’espais a favor d’ORANGE ESPAGNE, S.A.U en els següents termes:
- Objecte: cessió d’ús dels espais necessaris per ubicar una antena a l’edifici torre C5 Senars.
- Cànon: El cessionari d’ús haurà d’abonar 6.000 euros bruts anuals pel dret a fer ús privatiu dels espais. i, a més a més, abonaran 3.500 euros anuals en conceptes de despeses generals.
- Termini de duració: 10 anys inicials, renovables per períodes iguals i successius de 5 anys, fins el termini màxim permès per la legislació de patrimoni de les Administracions públiques.
- Destinació: Instal·lació d’un conjunt d’infraestructures de telecomunicacions necessàries per a l’explotació de xarxes i la prestació de serveis de comunicacions electròniques.
Atès que en data 30 de juliol de 2021 se subscriu un conveni entre la UAB i ORANGE ESPAGNE, S.A.U en els termes anteriorment descrits.
Atès que en data 1 de juny de 2022, es va subscriure una addenda modificativa, per formalitzar la subrogació de TOTEM TOWERCO SPAIN S.L.U en la posició contractual d’ORANGE ESPAGNE, S.A.U, amb motiu d’una reorganització interna del Grup Orange.
Atès que és voluntat de les Parts modificar l’import relatiu a les despeses generals, per tal d’ajustar-les a la realitat. Es proposa un pagament de 6.000 euros anuals en concepte de despeses generals, el qual s’actualitzarà en cas que aquestes incrementin o disminueixin, de conformitat amb el comptador instal·lat, amb data d’efectes 1 de juliol de 2024. Així mateix, es proposa un pagament únic de 5.638,08 € per regularitzar les despeses generals incrementades per l’ús de les instal·lacions, per les diferències de consum fins juny 2024.
D’acord amb allò que disposen els articles 92 de la Llei 33/2003, del Patrimoni de les Administracions Públiques, l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya i l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Autoritzar la modificació de l’import relatiu a les despeses generals de la cessió d’ús d’espais a TOTEM TOWERCO SPAIN S.L.U en els següents termes:
- Pagament únic per la regularització de les despeses generals pel consum fins el 30 de juny de 2024: 5.638,08 €.
- Pagament anual per despeses generals: 6.000 € anuals (IVA exclòs), actualitzable segons consum, a partir de l’1 de juliol de 2024.
SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
TERCER. Encarregar al vicerector de Campus i Sostenibilitat que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
QUART. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències.
CINQUÈ. Comunicar el present acord al director d’Arquitectura i Logística
5.2. Modificació de la concessió de les Cases Sert
Acord 08/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
Atès que la UAB és titular dominical de la Finca nº 45.279, inscrita al Registre de la Propietat de Cerdanyola del Vallès núm.2, en el Tom 1423, del llibre 908 de Cerdanyola, al foli 100, ubicada a Bellaterra, terme municipal de Cerdanyola del Vallès, de NOU-CENTS CINQUANTA-CINC MIL TRES-CENTS NORANTA-TRES METRES VUITANTA-QUATRE DECÍMETRES quadrats.
Atès que l’any 1983 l’INCASOL, mitjançant la Direcció General d’Arquitectura i Habitatge, encarregà la redacció del projecte per a la construcció al campus de la UAB de 12 cases unifamiliars, com a cases isolades per a ús dels seus membres més representatius. Finalment, el projecte bàsic i executiu va comptar amb dues fases:
Fase | Edificació | Identificació | Superfície/ edificació |
---|---|---|---|
1 |
11 cases grans |
numeració senar |
174,59 m2 |
2 | 32 cases petites de 3 altures |
numeració parells |
105,72 m2 (tipus A) i 107,75 m2 (tipus B) |
Atès que l’execució de les obres va iniciar-se l’any 1985, van ser lliurades provisionalment el 21 d’octubre de 1988 i definitivament, el 14 de juny de 1994. Mitjançant Acta de cessió de 29 de març de 1989 i annex de 27 de novembre de 1990 l’INCASOL va cedir la titularitat dels 43 habitatges, en endavant Cases Sert, a la UAB.
Atès que, en virtut dels acords del Consell de Govern i del Consell Social de la UAB, núm. 81/2019 i PLE 59/2019, de dates 3 i 22 d’octubre de 2019, respectivament, es va autoritzar la formalització d’una concessió demanial a favor de Vila Universitària del conjunt dels habitatges Cases Sert ubicats a la finca registral 45.279, especificant-se, entre d’altres:
‘Ú. Atorgar una concessió administrativa en relació al conjunt d’habitatges de les Cases Sert a favor de Vila Universitària, S.L., en els següents termes:
Destinació: Posar a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB i d’entitats participades per la UAB els béns objecte de concessió per a ús d’habitatge habitual.’
Atès que en data 10 de desembre de 2019 la UAB i Vila Universitària van formalitzar conveni de concessió demanial en virtut del qual la Universitat Autònoma de Barcelona va atorgar la concessió administrativa del conjunt dels habitatges Cases Sert ubicats a la finca registral 45.279 a favor de Vila Universitària on, entre d’altres, es va acordar el següent:
‘Segona.- Destinació i caràcter finalista de la concessió.
1. Vila Universitària destinarà el conjunt d’habitatges de les Cases Sert a posar-les a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB per a ús d’habitatge habitual sota el règim previst a la Clàusula Cinquena del present contracte.
2. La concessió administrativa regulada en aquest document té caràcter finalista de poder proveir d’habitatge a personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB. Per tant, Vila Universitària no podrà destinar cap dels béns objecte de cessió d’ús a una finalitat diferent a la prevista en el present contracte.
L’incompliment d’aquesta clàusula podrà donar lloc a l’extinció de la concessió’.
(...)
‘Cinquena.- Explotació.
El conjunt d’habitatges de les Cases Sert seran explotades com a habitatge habitual de membres de la comunitat universitària de la UAB de forma directa per la concessionària, d’acord amb les següents condicions. (...)
d) Gestió de l’ocupació: Vila Universitària assumirà directament la formalització i signatura dels contractes de lloguer i les corresponents extincions contractuals; el cobrament de les rendes, la relació amb els llogaters i tots aquells actes necessaris per a la gestió del conjunt d’habitatges objecte de cessió d’ús.
Vila Universitària haurà de respectar els drets adquirits pels llogaters que en data de formalització de la present concessió tinguin el seu contracte de lloguer en vigor, en el marc de la legislació sobre arrendaments urbans que en cada moment sigui d’aplicació.
En cas de produir-se vacants a les Cases Sert al llarg de la durada de temps de la present concessió per qualsevol causa, els habitatges disponibles s’adjudicaran a membres del personal acadèmic o del personal d’administració i serveis de la UAB i entitats participades per la UAB en base a una convocatòria que respecti els principis d’igualtat i publicitat, i sota els criteris que aprovi el Consell Social’.
Atès que és voluntat de la Universitat Autònoma de Barcelona ampliar l’àmbit subjectiu de persones beneficiàries de l’ús d’aquests habitatges als investigadors ICREA que estiguin adscrits a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER.- Acordar la modificació de l’acord del Consell de Govern núm. 81/2019, de 3 d’octubre, on diu:
‘Ú. Atorgar una concessió administrativa en relació al conjunt d’habitatges de les Cases Sert a favor de Vila Universitària, S.L., en els següents termes:
Destinació: Posar a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB i d’entitats participades per la UAB els béns objecte de concessió per a ús d’habitatge habitual.’
Digui:
‘Ú. Atorgar una concessió administrativa en relació al conjunt d’habitatges de les Cases Sert a favor de Vila Universitària, S.L., en els següents termes:
Destinació: Posar a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB i d’entitats participades en més d’un 90 per 100 per la UAB, així com el personal ICREA adscrit a la UAB, els béns objecte de concessió per a ús d’habitatge habitual.’
SEGON.- Proposar la modificació de les clàusules 2 i 5 del conveni de 10 de desembre de 2019 entre la Universitat Autònoma de Barcelona i Vila Universitària, S.L. en el sentit de modificar el seu redactat allà on diu:
‘Segona.- Destinació i caràcter finalista de la concessió.
1. Vila Universitària destinarà el conjunt d’habitatges de les Cases Sert a posar-les a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB per a ús d’habitatge habitual sota el règim previst a la Clàusula Cinquena del present contracte.
2. La concessió administrativa regulada en aquest document té caràcter finalista de poder proveir d’habitatge a personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB. Per tant, Vila Universitària no podrà destinar cap dels béns objecte de cessió d’ús a una finalitat diferent a la prevista en el present contracte.
L’incompliment d’aquesta clàusula podrà donar lloc a l’extinció de la concessió’.
(...)
‘Cinquena.- Explotació.
El conjunt d’habitatges de les Cases Sert seran explotades com a habitatge habitual de membres de la comunitat universitària de la UAB de forma directa per la concessionària, d’acord amb les següents condicions. (...)
d) Gestió de l’ocupació: Vila Universitària assumirà directament la formalització i signatura dels contractes de lloguer i les corresponents extincions contractuals; el cobrament de les rendes, la relació amb els llogaters i tots aquells actes necessaris per a la gestió del conjunt d’habitatges objecte de cessió d’ús.
Vila Universitària haurà de respectar els drets adquirits pels llogaters que en data de formalització de la present concessió tinguin el seu contracte de lloguer en vigor, en el marc de la legislació sobre arrendaments urbans que en cada moment sigui d’aplicació.
En cas de produir-se vacants a les Cases Sert al llarg de la durada de temps de la present concessió per qualsevol causa, els habitatges disponibles s’adjudicaran a membres del personal acadèmic o del personal d’administració i serveis de la UAB i entitats participades per la UAB en base a una convocatòria que respecti els principis d’igualtat i publicitat, i sota els criteris que aprovi el Consell Social’.
Ha de dir:
‘Segona.- Destinació i caràcter finalista de la concessió.
1. Vila Universitària destinarà el conjunt d’habitatges de les Cases Sert a posar-les a disposició del personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB i d’entitats participades en més d’un 90 per 100 per la UAB, així com el personal ICREA adscrit a la UAB, per a ús d’habitatge habitual sota el règim previst a la Clàusula Cinquena del present contracte.
2. La concessió administrativa regulada en aquest document té caràcter finalista de poder proveir d’habitatge a personal acadèmic i del personal d’administració i serveis de la UAB i d’entitats participades en més d’un 90 per 100 per la UAB, així com el personal ICREA adscrit a la UAB. Per tant, Vila Universitària no podrà destinar cap dels béns objecte de cessió d’ús a una finalitat diferent a la prevista en el present contracte. (...)
‘Cinquena.- Explotació.
El conjunt d’habitatges de les Cases Sert seran explotades com a habitatge habitual de membres de la comunitat universitària de la UAB i d’entitats participades en més d’un 90 per 100 per la UAB, així com el personal ICREA adscrit a la UAB, de forma directa per la concessionària, d’acord amb les següents condicions. (...)
d) Gestió de l’ocupació: (...)
En cas de produir-se vacants a les Cases Sert al llarg de la durada de temps de la present concessió per qualsevol causa, els habitatges disponibles s’adjudicaran a membres del personal acadèmic o del personal d’administració i serveis de la UAB i entitats participades en més d’un 90 per 100 per la UAB, així com el personal ICREA adscrit a la UAB, en base a una convocatòria que respecti els principis d’igualtat i publicitat, i sota els criteris que aprovi el Consell Social’.
TERCER. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè en nom i representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, formalitzi amb el representant de Vila Universitària, S.L. el conveni de modificació de la concessió d’ús privatiu de béns de domini públic, facultant-lo perquè realitzi totes les actuacions necessàries per l’execució dels presents acords, inclòs les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura del document.
QUART.- Elevar aquests acords al Consell Social perquè exerceixi les seves funcions.
CINQUÈ.- Encarregar a la vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
SISÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
6.1. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari. Primera Convocatòria AAI 2024 AQU Catalunya
Acord 09/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
D’acord amb la Resolució REU/4405/2023, de 22 de desembre e, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2023.
Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.
El Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, s’eleva al Consell de Govern de la UAB la següent
ACORD:
PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en els termes recollits en l’annex. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
QUART. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.
6.3. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. Trams avaluats per AQU Catalunya 2024
Acord 10/2025, de 6 de febrer, del Consell de Govern
D’acord amb la Resolució REU/4405/2023, de 22 de desembre e, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2023.
Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.
El Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, s’eleva al Consell de Govern de la UAB la següent
ACORD:
PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del professorat contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en els termes recollits en l’annex. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
QUART. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.
Documents relacionats