Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Incidència Centraleta CAS

03 març 2025
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'avís

Actualment, estem experimentant una incidència amb la centraleta del CAS, la qual cosa pot afectar la nostra capacitat per atendre les trucades amb l'agilitat habitual.
Per aquest motiu, us recomanem que, sempre que sigui possible, contacteu amb nosaltres a través del correu electrònic: cas@uab.cat.
Gràcies per la vostra comprensió i disculpeu les molèsties.

Actualitzacions

17/03/2025 

Informar-vos que de forma temporal i per tal de recuperar la nostra capacitat per atendre les trucades al 2100, hem implementat una solució provisional via telefonia convencional (tot i que amb alguna limitació, ja que no disposem de la nostra centraleta) que ens permet començar a operar i gestionar les trucades des del 2100.

Per tant, avui 17/03/2025 a les 16:00h, el servei d’atenció telefònica al 2100 torna a estar disponible.

En paral·lel tenim obertes diverses línies de treball amb els proveïdors, per tal de recuperar la centraleta i l'operativa habitual.