Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Degradació de servei Microsoft

25 nov. 2024
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'avís

A les 9:00h hores del dilluns 25 de novembre s’ha detectat una incidència que afecta Exchange Online i Microsoft Teams. Alguns usuaris no poden accedir a les seves bústies de correu o utilitzar la funcionalitat de calendari. Els problemes inclouen:

  • Dificultats per accedir al correu des d'Outlook (web o escriptori),
  • Problemes amb el calendari a Teams, com carregar-lo, veure reunions o modificar-les (Mostrant error de permisos).
  • Problemes amb bookings i realitzar reserves

 

Actualitzacions

26/11

Microsoft actualitza la informació amb el següent estat:

Estat actual: Hem començat a desplegar la solució, que actualment està avançant en l'entorn afectat. Mentre aquest procés continua, estem iniciant reinicis manuals en un subconjunt de màquines que es troben en un estat no saludable.

25/11

Microsoft ens proporciona més informació de l'afectació de la incidència:

  • Exchange Online:
    • Dificultats d'accés mitjançant Outlook web, client d'escriptori, REST o ActiveSync.
  • Microsoft Teams:
    • Problemes amb:
      • La funció de cerca.
      • L'accés i modificació del calendari.
      • La visualització d'arxius i enllaços en pestanyes compartides.
      • L'enviament de suggeriments d'adjuntar arxius.
      • La creació/modificació d'equips i canals.
      • L'actualització de la presència d'usuaris.
  • SharePoint Online:
    • Problemes amb la funció de cerca.