Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2019-20, a causa de la declaració de l’estat d’alarma per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19
Descripció
Aquests ajuts especials estan destinats a l’alumnat amb dificultats per seguir la docència a distància degut a mancances de material informàtic i/o connectivitat a internet.
NOTA IMPORTANT: Llegiu atentament les bases de la convocatòria, fent click a l’enllaç que hi trobareu.
Requeriments
1 - Cursar estudis oficials a un centre propi de la UAB.
2 - No disposar de material informàtic i/o connexió a internet suficients per seguir la docència en format virtual del segon semestre del curs 2019-2020.
3 - Tenir concedida en el curs 2019-20 una de les beques que es relacionen a continuació: beca general (Ministeri), beca equitat en el seu tram 1 (AGAUR), o beca emergència (UAB).
Durada
2n semestre del curs acadèmic 2019-2020
Bases de la convocatòria
Data d'inici de sol·licituds
PBeques.Detall.Camp.llocUAB
Escriure un correu electrònic a l'adreça coordinacio.beques@uab.cat.
Data de fi de sol·licituds a l'Organisme convocant
Documentació
Al correu electrònic, que s’ha d’enviar obligatòriament des de l’adreça institucional de l’alumnat (@e-campus.uab.cat), cal fer constar obligatòriament les següents dades:
- Nom i cognoms
- NIA
- Estudis que cursa
- DNI
- Modalitat per la qual es demana l’ajut: ( Modalitat 1, 2, o bé totes dues)
- Adreça de l’estudiant on es troba confinat/da
- Explicació breu dels motius pels quals demana l’ajut (mancança de material i situació socio-econòmica personal i familiar)
La sol·licitud es podrà considerar nul·la si hi manca alguna de les dades requerides en el paràgraf anterior.
- Modalitat 1: consistirà en el préstec de material informàtic bàsic, PC.
- Modalitat 2: consistirà en facilitar l’accés a una connexió bàsica d’internet mitjançant un dispositiu amb targeta SIM.
Observacions
Escriure un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada (@e-campus.uab.cat). Les sol·licituds que arribin des d’altres comptes de correu es consideraran nul·les.
Les sol·licituds vàlides seran estudiades i valorades per la comissió establerta a la convocatòria dels ajuts per situacions d’emergència de la UAB pel curs 2019-2020, que es reunirà de forma extraordinària per decidir la concessió d’aquests ajuts.
Correu electrònic
coordinacio.beques@uab.cat
Resolució
Avís important:
Durant la setmana del 20 al 25 d’abril, les persones amb ajut concedit rebran un correu electrònic amb els detalls de com i quan rebran aquest equipament. Serà imprescindible que les persones beneficiàries contestin aquest correu electrònic en els termes que s'hi estableixin i en el termini de 24 hores.
S’informa l’alumnat amb l’ajut denegat que molt properament es publicarà una nova convocatòria d’ajuts de cessió d’equipament informàtic a la qual es podrà presentar i que tindrà uns requisits una mica diferents als de la primera convocatòria.