Matrícula
El temps de resolució del tràmit és de 7 a 10 dies laborables, a partir de la data de la sol·licitud.
En cas que el tràmit requereixi del pagament d'una taxa, el temps de resolució del tràmit serà a partir de la data de l'abonament de la taxa.
Per tasques de manteniment, durant el cap de setmana, poden produir-se talls intermitents al Servei de Tràmits.
Sol·licita finançament
Per sol·licitar-lo, omple el formulari i prepara la següent documentació per quan t'ho demani el banc:
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia de la llibreta d'estalvis o rebut domiciliat
- Fotocòpia de justificant d'ingressos (nòmina per a assalariats i declaració de la renda i IRPF 130-131 per a autònoms)
Fes el tràmit de finançament amb Banc Sabadell
En cas que no es concedeixi el finançament bancari, el Centre facilitarà el fraccionament del pagament amb els mateixos terminis i condicions que la financera.
Modificació de matrícula
Aquest formulari està actiu en dos períodes:
- del 16 de setembre al 28 d'octubre de 2024
- del 3 al 24 de febrer de 2025(*)
Per sol·licitar l’ampliació i/o l'anul·lació de crèdits o canvi de grup.
(*) Canvis de matrícula per a assignatures/mòduls que s'imparteixin només durant el 2n semestre
Anul·lació de matrícula de Grau i Màster Oficial
Període: Fins al 04.11.2024
Per causes excepcionals sobrevingudes d’una gravetat excepcional i degudament justificades, es podrà sol·licitar l'anul·lació de la matrícula fora del període aprovat al calendari acadèmic
Per sol·licitar l’anul·lació de matrícula d'estudis oficials, consulteu la normativa que trobareu en els següents enllaços:
Normativa Graus
-Prevenció i Seguretat Integral
Normativa Màsters Universitaris
Les resolucions es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.
Anul·lació de matrícula de Formació Continua
Per sol·licitar l’anul·lació de matrícula de Formació Continua, visiteu la normativa que trobareu en el següent enllaç:
Normativa anul·lació matrícula Màsters i Diplomes d'Especialització
Normativa anul·lació matrícula Cursos d'especialització
Les resolucions es signaran i enviaran en format electrònic. Excepcionalment, si es requereix en format paper, ho haureu de fer constar a observacions.