- Facultat de Ciències de la Comunicació
- Campus de Bellaterra
- Durada: 4 cursos - 240 crèdits
- Places: 80
- Nota de tall Batxillerat / CFGS: 10,520
- Preu per crèdit: 18,46 euros
- Idioma: Català (60%) i castellà (40%).
- Calendari Acadèmic 2024 - 2025
- Modalitat: Presencial.
Converteix la teva passió per l'audivisual en el teu futur professional. Si vols una formació crítica, impulsar la teva creativitat i aprendre els processos d'ideació, creació i producció d'una obra audiovisual, tu ja ets UAB.
T’oferim:
- Una formació integral que et donarà les bases per entendre l'impacte dels continguts i interpretar les tendències, així com les eines per idear, produir i gestionar projectes audiovisuals.
- Quatre estudis de ràdio, quatre platós de televisió, dos estudis de continuïtat d’àudio, deu sales d’edició de vídeo, dues sales d’edició d’àudio, dos platós de fotografia, aules informatitzades i el nostre servei de préstec de material, que et permetran portar a terme la teva proposta des del procés d’ideació fins a l’acabat final.
- UABmèdia, els mitjans de comunicació de la UAB integrats per UABtv i UABràdio. Podràs participar en alguns dels més de vint programes que formen part de la programació i fer noves propostes.
- Participar en concursos professionals i que ens han donat molts èxits (Setmana del Talent Audiovisual, concurs Atresmedia, festivals de cinema, etc.).
- Pràctiques en els millors mitjans, productores i grups multimèdia.
Sortides professionals
- Planificació, organització i gestió de les empreses audiovisuals
- Guionatge
- Producció i direcció en emissores de ràdio, televisions i cinema
- Realització cinematogràfica i televisiva
- Direcció de programes
- Editorials
- Equips multimèdia
- Productores de televisió, cinema i publicitat
- Productores de vídeo
- Postproducció
- Producció digital
- Social media manager / gestor de comunitats
- Professional autònom
- Docència i recerca
Testimonis
Programes de mobilitat
Pràctiques
Les pràctiques externes és un període de formació en què l'alumnat s'integra en les rutines productives d'una empresa del sector de la Comunicació.
L'objectiu és aconseguir que l'alumnat, durant aquest període, assoleixi unes competències específiques i transversals, que li permetin arribar al mercat de treball amb un destacat bagatge cultural i uns bons coneixements de la creació dels productes informatius.
Entre les competències, destaquen:
- Locutar, presentar, exposar i argumentar idees, fets i conceptes en qualsevol mitjà i suport audiovisual.
- Narrar històries i desenvolupar estratègies comunicatives per entretenir a l'audiència.
- Aplicar i desenvolupar el pensament creatiu en l'exercici professional i en la gestió dels mitjans.
- Idear, planificar i executar projectes de comunicació en les modernes formes combinades (multimèdia) i en suports digitals.
- Dissenyar els aspectes formals i estètics en els diferents suports.