Grau en Direcció de Comerç i Distribució

Taula d’accés

Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés que es detallen a continuació:

Tipus d'accés Preferència d'accés Nota de tall curs 14-15

Des del Batxillerat + PAU i des dels CFGS

Assignatures de modalitat vinculades a la mateixa branca:

  • Anàlisi Musical (0.1)
  • Biologia (0.1)
  • Ciències de la Terra i Mediambientals (0.1)
  • Cultura Audiovisual (0.1)
  • Dibuix Artístic (0.1)
  • Dibuix Tècnic (0.1)
  • Disseny (0.1)
  • Economia de l'Empresa (0.2)
  • Física (0.1)
  • Geografia (0.1)
  • Grec (0.1)
  • Història de l'Art (0.1)
  • Literatura Catalana (0.1)
  • Literatura Castellana (0.1)
  • Llatí (0.1)
  • Matemàtiques Aplicades a les CC. Socials (0.2)
  • Matemàtiques (0.2)
  • Química (0.1)

5,000

Proves d'accés per a més grans de 25 anys Opció Ciències Socials i Jurídiques ---
Altres Proves + 45 anys
Titulats universitaris
Estudis estrangers
---
5,000

Perfil de l’estudiant

El perfil de l'estudiant d'aquesta titulació és el d'una persona que tingui:
- interès per la psicologia i el màrqueting,
- vocació pel món del retail i la distribució,
- vocació directiva,
- motivació per observar i analitzar l'entorn i els estils de vida i de consum de les persones,
- capacitat d'innovació,
- capacitat de comunicació i lideratge d'equips i projectes.

Informació relacionada sobre l’accés

Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.

També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).