Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital

Pla d'estudis Màster Oficial - Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Guies docents dels mòduls

Descripció del màster

El Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat consta de 60 crèdits que es realitzen en curs acadèmic organitzat en dos semestres.
Conté 29 crèdits obligatoris incloent el Treball de fi de Màster i 33 optatius, que permeten a l'alumne compondre el seu propi perfil.
El màster té un doble perfil investigador i professionalitzador per la qual cosa s'ha inclòs un mòdul de Pràctiques Externes.

Inici de curs

04/11/2024

Fi de curs

25/07/2025

Horaris

Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres, de les 10h a les 14:00 hores.

A partir de setembre de 2024 (pendent de concretar), heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es

Estructura del pla d'estudis

 

 

Caràcter Crèdits
Obligatoris 21
Optatius 33
Treball de fi de màster 6
TOTAL 60

 

 

Denominació de l'assignatura Crèdits Caràcter
Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat 12 OB
Indústries, Continguts i Recepció 9 OB
Treball de Final de Màster 6 OB*
Comunicació Interactiva i Xarxes Socials 12 OT*
Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web 12 OT*
Iniciació a la Recerca 9 OT*
Pràctiques Externes 9 OT*
Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts 12 OT*
Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris 12 OT*

* Optatius, s'han de cursar 33 crèdits

 

OB: Obligatoris
OT: Optatius

 

Informació addicional del pla d'estudis