Pla d'estudis Màster Oficial - Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Descripció del màster
El Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat consta de 60 crèdits que es realitzen en curs acadèmic organitzat en dos semestres.Conté 29 crèdits obligatoris incloent el Treball de fi de Màster i 33 optatius, que permeten a l'alumne compondre el seu propi perfil.
El màster té un doble perfil investigador i professionalitzador per la qual cosa s'ha inclòs un mòdul de Pràctiques Externes.
Inici de curs
04/11/2024Fi de curs
25/07/2025Horaris
Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres, de les 10h a les 14:00 hores.
A partir de setembre de 2024 (pendent de concretar), heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es
Estructura del pla d'estudis
Caràcter | Crèdits |
Obligatoris | 21 |
Optatius | 33 |
Treball de fi de màster | 6 |
TOTAL | 60 |
Denominació de l'assignatura | Crèdits | Caràcter |
Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat | 12 | OB |
Indústries, Continguts i Recepció | 9 | OB |
Treball de Final de Màster | 6 | OB* |
Comunicació Interactiva i Xarxes Socials | 12 | OT* |
Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web | 12 | OT* |
Iniciació a la Recerca | 9 | OT* |
Pràctiques Externes | 9 | OT* |
Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts | 12 | OT* |
Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris | 12 | OT* |
* Optatius, s'han de cursar 33 crèdits
OB: Obligatoris
OT: Optatius