Màster Oficial - Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management
Sol·licitud d'admissió al màster
Abans d'iniciar la sol·licitud en línia comproveu els requisits d'accés, la documentació per a l'admissió que haureu d'escanejar i el calendari d'admissió.
La preinscripció només quedarà registrada, si s’ha realitzat el pagament de la taxa amb targeta bancària i s'ha adjuntat tota la documentació obligatòria.
PASSOS A SEGUIR:
1. Accediu a l'aplicació de la sol·licitud en línia i seleccioneu el màster que us interessa.
Per accedir a l'aplicació necessiteu un número d'identificació universitària (NIU) i una contrasenya. Per obtenir-los:
- Si no sou estudiant de la UAB, introduïu les vostres dades identificatives per registrar-vos.
- Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB, teniu assignat un número d'identificació universitari (NIU) i recordeu la contrasenya, accediu directament a la sol·licitud.
- Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB però no recordeu el número d'identificació universitari (NIU) i/o no recordeu la teva contrasenya, torneu a introduir totes les dades identificatives per tal de recuperar-los.
2. Introduïu les dades personals i acadèmiques en els diferents apartats de la sol·licitud.
3. Escanegeu els documents necessaris personals i acadèmics i adjunteu-los a la sol·licitud. Els documents s'adjunten en format .pdf, .jpg o .doc (màxim 4 MB).
4. Aboneu la taxa d'inscripció obligatòria (30,21 euros no reemborsables) amb targeta bancària de crèdit o de dèbit. (No serà necessari en el cas dels màsters Erasmus Mundus i del màster de Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management)
5. Si voleu, podeu descarregar-vos el comprovant de la sol·licitud d'admissió.
Entra a l'aplicació de la sol·licitud