Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 1r semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19
Descripció
Aquests ajuts especials estan destinats a l’alumnat amb dificultats per seguir la docència a distància degut a mancances de material informàtic i/o connectivitat a internet.
NOTA IMPORTANT: Llegiu atentament les bases de la convocatòria, fent click a l’enllaç que hi trobareu.
Requeriments
a) No disposar d’equipament informàtic i/o connexió a internet, suficients per seguir la docència en format virtual del primer semestre del curs 2020-2021.
b)Estar matriculat/da en uns estudis oficials en un centre propi de la UAB el curs 2020-2021.
c) Tenir concedida l’acreditació de caràcter econòmic que emet l’AGAUR, per al curs 2020-21. L’acreditació es pot sol·licitar al web del AGAUR.
Durada
1r semestre del curs acadèmic 2020-2021
Bases de la convocatòria
Data d'inici de sol·licituds
Lloc de presentació a la UAB
Escriure un correu electrònic a l'adreça coordinacio.beques@uab.cat.
Data de fi de sol·licituds a l'Organisme convocant
Documentació
Al correu electrònic, que s’ha d’enviar obligatòriament des de l’adreça institucional de l’alumnat (@e-campus.uab.cat), cal fer constar obligatòriament les següents dades:
- Assumpte del correu: Ajut COVID 2020-21
- Cognom 1 Cognom 2, Nom
- NIA
- DNI
- Estudis que cursa
- Modalitat de l’ajut sol·licitat: (Modalitat 1, 2, o bé totes dues)
- Adreça de l’estudiant durant el curs (incloent-hi el codi postal i el nom del municipi)
- Telèfons de contacte (mòbil i fix)
- Adjuntar l’acreditació econòmica emesa per l’AGAUR (no la sol·licitud)
- Explicació breu dels motius pels quals demana l’ajut (mancança de material i situació socio-econòmica personal i familiar)
La sol·licitud es podrà considerar nul·la si hi manca alguna de les dades requerides en el paràgraf anterior.
- Modalitat 1: consistirà en el préstec de material informàtic bàsic, PC.
- Modalitat 2: consistirà en facilitar l’accés a una connexió bàsica d’internet mitjançant un dispositiu amb targeta SIM.
Termini de sol·licituds
Estudiants de màster i de nou accés al grau: de l’1 al 16 d’octubre de 2020
Estudiants de la resta de cursos de grau: de l’1 al 14 de setembre de 2020
Observacions
Escriure un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada (@e-campus.uab.cat). Les sol·licituds que arribin des d’altres comptes de correu es consideraran nul·les.
Les sol·licituds vàlides seran estudiades i valorades per la comissió establerta a la convocatòria dels ajuts per situacions d’emergència de la UAB pel curs 2020-2021, que es reunirà de forma extraordinària per decidir la concessió d’aquests ajuts.
Correu electrònic
coordinacio.beques@uab.cat