Millora de la línia de bus E3 de Barcelona a la UAB

A partir del 4 de febrer, la línia de bus E3, que fa el recorregut Barcelona– UAB, incrementa el nombre d'expedicions diàries, de 39 a 51, en ambdós sentits de la circulació, i augmenta la frequència a 20 minuts durant tot el dia. També s'hi afegeixen tres trajectes directes de 19 minuts, dos en sentit UAB i un en sentit Barcelona.
29/01/2019
La línia de bus E3, que cobreix el trajecte Barcelona – UAB, amplia la freqüència i crea un trajecte directe per l'autopista per a accedir al campus de la UAB, a partir del 4 de febrer.
La modificació té per objectiu millorar la connectivitat entre Barcelona i el campus de la UAB, fer de la línia E3 una alternativa de transport públic més atractiva i alhora competitiva vers altres mitjans de transport com el vehicle privat motoritzat, a banda d'optimitzar el servei general de la línia.
Més informació: Transports Sarbus