El Ple del Consell Social de la UAB debat la missió i la visió de l’òrgan col·legiat
14/11/2018
La mateixa sessió del Ple del Consell Social de la UAB ha servit perquè el vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics de la UAB, Javier Lafuente, fes cinc cèntims als membres del Consell del procés d’elaboració del pla estratègic de la universitat per tal de donar-los-hi a conèixer, i de cara, també, a les aportacions que els seus membres hi vulguin fer.
Les facultats s’han implicat directament en el disseny del full de ruta institucional en un seguit de sessions informatives al llarg del mes d’octubre. Un cop completada la fase de diagnòstic, el procés es troba en fase d’identificació de línies i objectius estratègics. A principis de l’any que ve, el projecte es presentarà i debatrà al claustre de la universitat.
En un altre ordre de coses, la sessió plenària del Consell Social de l’Autònoma ha analitzat, ha aprovat o s’ha donat per assabentada —segons el cas— de les qüestions de les quals l’havien informat favorablement la Comissió Acadèmica i la Comissió Econòmica del mes d’octubre.
En el camp econòmic, es tracta de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2017 (els que inclouen les entitats dependents de la universitat que formen part del perímetre d’agregació), i del compte de resultats i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2017 de vuit entitats dependents de l’Autònoma. I, també, del seguiment de l’execució del pressupost de la universitat per a l’exercici en curs.
I, en l’àmbit acadèmic, es tracta de dues gestions: la supressió del grau propi en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles, necessària per a la implantació de l’oficial a partir del curs 2018-2019, i la modificació de dos títols de màster propi. Concretament, el màster en Atenció d’Infermeria a la Persona amb Problemes Cardíacs passa a denominar-se màster en Infermeria de Cures Avançades a la Persona amb Problemes Cardiovasculars, i el màster en Etologia Clínica, màster en Etologia d’Animals de Companyia.