Què ofereix
Què ofereix
Us podeu dirigir al Suport Logístic i Punt d'Informació (SLiPI) per a les qüestions següents:
- Lliurar o enviar als seus destinataris, la paqueteria i el correu.
- Reservar i/o gestionar la reserva així com facilitar l’accés als espais i el bon funcionament dels seus equipaments.
- Atendre les necessitats d'informació relacionades amb la UAB.
- Gestionar, tramitar i fer el seguiment del manteniment de l’edifici.
- Garantir l'obertura i el tancament dels edificis del nostre àmbit, d'acord amb el calendari i horaris establerts.
- Actuar d'acord amb els procediments de seguretat establerts.
- Lliurar el material de la matricula.
- Gestionar i/o lliurar el carnet de la UAB.
- Atendre i prioritzar les necessitats de neteja de l'edifici amb els recursos assignats.
- Gestionar la consigna de document.
- Oferir armariets d'ús puntual i/o de lloguer anual per dipositar efectes personals.
- Donar el suport logístic als esdeveniments que es celebren als edificis del nostre àmbit.
- Gestionar l'ús de vehicles propis de la UAB.
- Actuar en cas d’emergència, d'acord amb el Pla d’Autoprotecció del Centres (Protocol d'emergències)
- Gestionar la recollida selectiva dels residus del centre.
- Gestionar i custodiar les claus de l’edifici.
- Tramitar els accessos personalitzats als pàrquings i/o edificis.
- Suport puntual a la matrícula i/o a gestions acadèmiques.