L’equip representant de Turisme i Direcció Hotelera - Escola FUAB Formació arriba a la final, per quart any consecutiu, de la competició d’emprenedoria turística i hotelera.
Entrevistem l’Alumni UAB del grau en Direcció Hotelera, Nathan Minguell, qui ens explica com ha evolucionat la seva carrera professional després de finalitzar els seus estudis. Minguell va visitar l’Escola FUAB Formació durant les jornades de portes obertes del grau i també va assistir al XXVII Workshop de Turisme i Direcció Hotelera.
A partir d’aquest dilluns 24 de març i fins al 14 de maig, els alumnes poden sol·licitar una beca de caràcter general per cobrir els estudis universitaris oficials de grau, màster i cicles.
La fira d'educació més important de Catalunya es farà del 26 al 30 de març al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona. Al pavelló 1, professorat i estudiants del centre estaran presents a l'estand de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera als futurs estudiants interessats en aquestes titulacions.
Els actuals comptes dels àmbits de l’Escola FUAB Formació - Arxivística i Gestió de Documents, Prevenció i Seguretat Integral i Turisme i Direcció Hotelera – passaran gradualment l’activitat a Bluesky, sumant-se a la decisió de la UAB i altres universitats catalanes d’abandonar la seva presència a X.
Durant els mesos de març, abril i maig l’oferta formativa de la Fundació UAB es donarà a conèixer en diverses fires, jornades de portes obertes i sessions informatives en línia dirigides a futurs estudiants. En aquestes cites podran descobrir de primera mà els estudis de grau i cicles formatius de grau superior que ofereixen l’Escola FUAB Formació i el Centre de Formació Professional Fundació UAB.
La XXVIIa edició del Workshop de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va reunir, el passat 13 de febrer, a una setantena d’empreses turístiques i cadenes hoteleres interessades en reclutar talent format a l’Escola FUAB Formació. Gairebé tres-cents estudiants dels graus i màsters van realitzar entrevistes amb els representants del sector a la cerca d’oportunitats de pràctiques i de vacants laborals per créixer professionalment.
La Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball de l'Escola FUAB Formació organitza la Setmana de la Professionalització, una sèrie d'activitats d'orientació professional per estudiants dels graus i màsters en Turisme i Direcció Hotelera, que es celebrarà del 10 al 14 de febrer.
El Workshop, la trobada anual entre estudiants, alumni i representants de les principals companyies i cadenes del sector turístic i hoteler, es celebrarà el proper dijous 13 de febrer, de 10h a 13:30h, a l'Hotel Exe Campus UAB.