Activitats
Dimarts, 11 Febrer 2025
Dia · Setmana
13:00
Exposició "Dones Honoris causa de les disciplines de Ciències, Biociències i Enginyeria
Descripció:
Agenda cultural - Espai BTC (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
Descripció:
Organitzada per la BCT (Biblioteca de Ciència i Tecnologia), aquesta exposició s'emmarca en una iniciativa comuna a les biblioteques de la UAB, que exposaran els mèrits i biografies de les dones guardonades amb la distinció honoris causa per la UAB. A la BCT hi trobarem les investigadores Lynn Margulis, biòloga evolutiva (2007), Katarzyna Chalasinska-Macukow, física (2009), Margarita Salas Falgueras, biòloga molecular (2018) i Lisa Randall, física (2019). Lisa Randall (2019), Margarita Salas (2018), Katarzyna Chalasinska-Macukov (2009) i Lynn Margulis (2007).
• ON: BCT (Facultat de Ciències i Biociències)
• QUAN: de l'11 de febrer al 31 de març
Ubicació: Espai BTC (Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
Data: Dimarts 11, Febrer de 2025 - 13:00h
Data fi: Dilluns 31, Març de 2025 - 14:05h
13:00
QUI ÉS QUI?
Descripció:
Agenda cultural - Parets de les Facultats de Ciències i Biociències i de l'Escola d'Enginyeria
Joc per posar a prova el nostre coneixement sobre dones i ciència, dones i natura, dones i progrés, dones i invents. Quantes preguntes encertareu?
Trobareu el joc a les parets de les Facultats de Ciències i Biociències i de l'Escola d'Enginyeria
El 8M publicarem les respostes!
Ubicació: Parets de les Facultats de Ciències i Biociències i de l'Escola d'Enginyeria
Data: Dimarts 11, Febrer de 2025 - 13:00h
Data fi: Dijous 8, Maig de 2025 - 14:05h
Dimecres, 12 Març, 2025
19:00
Sessió titulada «Com el consum d¿aliments ultraprocessats afecta la salut mental i cerebral»
Descripció:
Xerrada a càrrec de Montserrat Solanas, Adam Álvarez, Verónica Palomera i Oren Contreras, tots ells de l’INc-UAB, que destacaran els efectes de consumir aliments i begudes ultraprocessats en la salut mental, especialment en la depressió i l’ansietat.
Ubicació: UAB
Data: Dimecres 12, Març de 2025 - 19:00h
Dijous, 13 Març, 2025
19:00
Xerrada «L¿ansietat social. Què és i presentació del projecte ANSIO-DIVERS»
Descripció:
Melissa Samaniego, investigadora predoctoral de la UAB i de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI), presentarà el projecte ANSIO-DIVERS, un estudi per tractar l’ansietat social en persones amb trastorn de l’espectre autista i discapacitat intel·lectual a través de la teràpia cognitivoconductual modificada amb un espai de realitat virtual immersiva.
Ubicació: UAB
Data: Dijous 13, Març de 2025 - 19:00h
Dissabte, 10 Maig, 2025
09:00
Dia de les Families
Descripció:
El dissabte 10 de maig celebrarem el Dia de les Families, on podràs visitar, durant el matí, la facultat o escola que més t'interessi, el campus de la UAB i els habitatges de la Vila Universitària.
En el formulari d'inscripció hauràs de triar un torn de visita que t'interessi.
Si vols conèixer un grau en concret, et recomanem que t'apuntis a les xerrades i miris els vídeos de les Jornades de Portes Obertes que vam fer el mes de febrer. També pots trobar informació detallada descarregant-te les guies i catàlegs de la UAB en pdf.
Ubicació: UAB
Data: Dissabte 10, Maig de 2025 - 09:00h
Divendres, 16 Maig, 2025
10:00
Dia Internacional de la Llum
Descripció:
Desprès de l'èxit de l'Any Internacional de la Llum i de les tecnologies basades en la Llum 2015, el Comité executiu de la UNESCO va aprovar la proposta de crear el Dia Internacional de la Llum, que es celebra de manera anual des de 2018, el dia 16 de maig. És per això que, la Facultat de Ciències durà a terme activitats en commemoració al Dia Internacional de la Llum.
Es publicarà més informació a mesura que s'apropi la data.
Ubicació: Facultat de Ciències
Data: Divendres 16, Maig de 2025 - 10:00h
Data fi: Divendres 16, Maig de 2025 - 20:00h
- 1
- 2