Arquitectura de marca: submarques i acompanyaments
L'arquitectura de marca ens permet connectar de manera visual i molt clara a les entitats de la UAB amb la Universitat, representant-les com a part intrínseca i essencial de la institució. Això ho aconseguim creant un sistema de jerarquies tipogràfiques molt senzill però alhora molt eficaç, format per submarques i acompanyaments, que permet l'usuari associar de forma molt ràpida tant les unes com les altres amb l'ecosistema del campus universitari.
Per un costat, les submarques ens permeten identificar amb la UAB aquells àmbits als quals cal donar alhora una especial visibilitat, especialment davant dels estudiants. Són les facultats i escoles pròpies, els instituts de recerca propis i els serveis.
Per un altre costat, els acompanyaments ens permeten donar visibilitat acompanyant al logo de la UAB a aquells altres àmbits per als quals no cal fer servir una submarca. Són generalment estructures de gestió, com ara els departaments, les administracions, els gabinets, les oficines, les àrees o les unitats.
- Arquitectura de marca amb submarques: facultats i escoles pròpies, instituts de recerca propis i serveis.
- Arquitectura de marca amb acompanyaments: àmbits i subàmbits.
- Arquitectura de marca amb submarques: acompanyaments d'àmbits i subàmbits que depenen de la submarca.
- Harmonització de marca amb altres marques del campus.