Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Servei deBiblioteques

Jornada «La reforma de l'avaluació de la recerca: com t'afecta?»

Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

  • Inici: 04 abril 2025
  • Final: 04 abril 2025
  • Sala d'Actes (Rectorat)

El proper dia 4 d’abril tindrà lloc la jornada «La reforma de l’avaluació de la recerca: com t’afecta?», a la Sala d’Actes del Rectorat. La jornada comptarà amb la presència de la directora de l’ANECA, Pilar Paneque, i del director de l’AQU, Jaume Valls.

Programa

11 h – 11.10 h Benvinguda i presentació a càrrec de la doctora Assumpció Malgosa, vicerectora de Recerca de la UAB.

11.10 h – 11.40 h «L’avaluació de la recerca. Per a què?, Com?», Dr. Ismael Ràfols INGENIO (CSIC-UPV) - UNESCO Chair, Leiden University.

11.40 h – 12 h «ANECA I AQU i la reforma de l’avaluació de la Recerca», Dra. Pilar Paneque (directora de l’ANECA) i Dr. Jaume Valls (director de l’AQU).

12 h – 12.55 h Taula Rodona i torn obert de preguntes.

12.55 h – 13 h Tancament de la jornada a càrrec de la doctora Assumpció Malgosa, vicerectora de Recerca de la UAB.

Modera la sessió: Dra. Teresa Sordé (Comissió Executiva CoARA-UAB).

Formulari d'inscripció

Dins de