
El Centre de Formació Professional Fundació UAB, al Saló de l'Ensenyament 2025

La fira de l’educació més important de Catalunya tindrà lloc del 26 al 30 de març a Fira Barcelona (recinte de Montjuïc). El Centre de Formació Professional Fundació UAB exposarà tota la oferta de cicles formatius en un estand propi, al pavelló 2.
07/03/2025
Com cada any, el Centre de Formació Professional Fundació UAB porta la seva oferta formativa al Saló de l’Ensenyament. Enguany, la fira se celebrarà del 26 al 30 de març al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona.
Al pavelló 2, el centre tindrà un estand on hi haurà professorat i estudiants del CFGS en Comerç Internacional que t'orientaran i t'explicaran tota l'oferta de Formació Professional amb qualitat universitària.
Podràs conèixer i resoldre els teus dubtes sobre el CFGS en Comerç Internacional -també amb la seva versió 100% en anglès: el Vocational Training in International Trade- el CFGS en Transport i Logística i el CFGS en Ciberseguretat. Vila Universitària també comptarà amb un mostrador per assessorar els futurs estudiants de la UAB que vulguin viure al campus.
La fira educativa de referència a Catalunya
El Saló de l’Ensenyament aplega cada any més de 85.000 visitants per informar-se sobre l’oferta formativa de més de 200 expositors.
Pots aconseguir les entrades al Saló de l'Ensenyament a la seva pàgina web.
Aquests són els horaris d'accés:
- De dimecres 26 a divendres 28 de març, a partir de les 9 h i fins a les 19 h.
- Dissabte, 29 de març, des de les 9 h fins a les 20 h.
- Diumenge, 30 de març, des de les 9 h fins a les 14:30 h.