Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

La UAB signa tres nous acords per al personal tècnic, de gestió, d'administració i serveis funcionari

19 jul. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Universitat Autònoma de Barcelona ha arribat a tres nous acords importants aplicables al personal tècnic, de gestió, d'administració i serveis funcionari. Aquests acords s'han signat entre l'Equip de Govern, la Gerència i les seccions sindicals del PTGAS funcionari de la Universitat.

Acords

Els acords signats regulen les cobertures temporals de les places vacants sense reserva i les places amb reserva i l’accés del personal funcionari als llocs base de l’escala administrativa i d’ajudants d’arxius i biblioteques.

Els dos acords que regulen les cobertures temporals de les places reservades i sense reserva són aplicables a totes les escales, inclosa l'A1, que en l'acord anterior de 2018 no hi estava inclosa, i estableixen un procediment diferent per a cada cas. Pel que fa a les cobertures amb reserva de plaça, s'ha previst la priorització del personal que treballa en el mateix servei i el sistema d'habilitacions que permet crear llistes de personal de totes les escales. En el cas de les cobertures temporals de les places no reservades, s'ha creat per primera vegada a la UAB un sistema de cobertura mitjançant concursos d'interinatge, a més de les comissions de serveis, els encàrrecs de funcions i les acumulacions de tasques.

L'acord sobre l'accés del personal funcionari als llocs base de l'escala administrativa i d'ajudants d'arxius i biblioteques permetrà que el personal interí que s'incorpori a l'escala bàsica administrativa (C1.16) passi a cobrar com a C1.18, transcorreguts tres mesos des de la seva incorporació, si obté un informe favorable de la persona responsable de la unitat on presta els serveis. El personal interí que s'incorpori a l'escala d'ajudants i arxius ho farà a l'escala A2.20, i als tres mesos passarà a ser A2.22 si obté l'informe favorable de la persona que li fa de cap.

 

Més informació:

Dins de