Educació crítica i transformadora en els llibres de text, en un seminari
27/06/2019
L’objectiu de la sessió és presentar un “Decàleg de criteris per dissenyar i avaluar materials didàctics des d’una perspectiva crítica i transformadora” - en el que les entitats convocants han estat treballant-, i de compartir bones pràctiques relacionades amb aquest decàleg, de les persones i institucions assistents. Els resultats d’aquesta sessió es recolliran en una publicació que permetrà donar visibilitat a les bones pràctiques.
Aquesta trobada s’emmarca en el projecte “Entre Línies”, que pretén incorporar de manera transversal el valors d’una educació crítica i transformadora als llibres de text de ciències socials, i està impulsat per l’Escola de Cultura de Pau, el Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (GREDICS) de la UAB i el Grup de Recerca i Innovació en el Currículum de Ciències Socials (GRICCSO) de Rosa Sensat. Aquest projecte rep el suport de la Direcció de Justícia Social i Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Barcelona.
Aquest seminari per compartir bones pràctiques d’educació en valors als recursos didàctics es durà a terme el dimarts, 2 de juliol, de 18.00h a 20. 00h a l’Associació de Mestres Rosa Sensat (Av. de les Drassanes, 3, Barcelona).