Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB)

Èxit del concurs Elevator Pitch dels instituts de recerca de la UAB

18 març 2019
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’investigador Pablo Machuca de l’INc va ser el guanyador del concurs d’Elevator Pitch organitzat el passat dijous dia 14 de març pels instituts de la Universitat Autònoma de Barcelona, IBB, INc i ICTA-UAB. Jon Lerga de l’IBB va ser el segon classificat, seguit per Carlos Soto de l’INc.

Exit del concurs Elevator Pitch dels instituts de recerca de la UAB

La iniciativa, adreçada als doctorands i investigadors postdoctorals d’aquests tres instituts propis de recerca de la UAB, convidava als participants a explicar la seva recerca  en només dos minuts d’una manera interessant, amena i, fins i tot, divertida. Per dur-ho a terme, la convocatòria els va oferir un curs gratuït impartit pel grup Big Van Ciència en què els van ensenyar tècniques per parlar de ciència en públic.

El concurs, que va tenir lloc a l’hivernacle de l’edifici de l’ICTA-UAB, va estar conduït per la monologuista de Big Van Ciència Eli Prats, qui va amenitzar l’acte amb intervencions sobre la realitat de la carrera científica plenes d’humor. El públic assistent va actuar de jurat i va votar les millors presentacions per part dels participants. Pablo Machuca va endur-se la primera posició amb el monòleg “Tocado y hundido, adéu mareo” sobre la seva recerca basada en l’estudi del mareig. El segon classificat, Jon Lerga va oferir el monòleg sobre genètica “El futuro de las Inversiones” i Carlos Soto va explicar les seves investigacions en matèria d’Alzheimer amb el monòleg “¿Por dónde iba?”. Tots ells van posar en escena les fórmules i tècniques de narració oral escènica apreses durant el curs i van gaudir de l’experiència.

Els centres organitzadors IBB, INc i ICTA-UAB, agrupats en el marc de l’Observatori de la Difusió de la Ciència (ODC) de la UAB, organitzen l’activitat sota la subvenció de la FECyT.

Dins de