ERASMUS + Edu-BioMed: ICTA-UAB organitza tallers en les reserves de biosfera de Jabal Moussa i Shouf (Líban) dirigits a professors universitaris de les quatre ribes de la Mediterrània
Des del proper 29 d'abril fins al 2 de maig, uns 40 professors i professionals d'institucions d'educació superior del Líban, Marroc, Espanya, França i Itàlia es reuniran en les dues Reserves de la Biosfera del Líban (Jabal Moussa i Shouf) per parlar sobre com millorar l'educació superior i la investigació acadèmica al Marroc i el Líban en el context de les Reserves de Biosfera Mediterrànies (BRs).
La iniciativa està promoguda en el marc del projecte Erasmus + de creació de capacitats Edu-BioMed, finançat per la Unió Europea (https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/projects/eplus-project-details/#project/598924-EPP-1-2018-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP), concedit recentment a l'ICTA-UAB i coordinat pel Grup de Recerca per a la Conservació, la Biodiversitat i el Canvi Global.
S'organitzarà un seguit de tallers que es desenvoluparan al voltant d'alguns temes principals: (i) desenvolupament d'eines informàtiques per a la investigació interdisciplinària, de col·laboració i de ciència ciutadana; (ii) la identificació d'alguns estudis de casos de "punts calents" dins de les Reserves de la Biosfera libaneses i marroquines; (iii) la definició d'estratègies de mobilitat per a estudiants entre el Marroc i el Líban; (iv) producció de material educatiu en el context de les Reserves de Biosfera de la Mediterrània; (v) actualització curricular en el mateix context, (vi) proposta de reforma de la política ambiental en els diferents països.
Pots seguir les actualitzacions d'Edu-BioMed a Facebook i LinkedIn