Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

Formació online que capacita als professionals del turisme a adaptar-se als nous models competitius internacionals i a desenvolupar noves tècniques i estratègies de gestió turística empresarial

Continguts

Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital


Estrategies de marketing digital y turismo electrónico

Eines per a campanyes turístiques digitals

Creació de valor, experiència i fidelització

Pla de màrqueting online



Mòdul 2: Customer Experience en Turisme i Hoteleria


Fonaments, evolució i cultura empresarial enfocada al client

Processos de gestió: eines holístiques i mètriques en la gestió de l'experiència de client i Customer Journey Map

Introducció al lideratge estratègic multicanal i omnicanal

Quadre de comandament integral: implementació, seguiment i anàlisi



Mòdul 3: Coaching i Intel·ligència Emocional


Habilitats directives

Intel·ligència emocional

Coaching

Quadre de comandament integral



Mòdul 4: Revenue Management


Definició conceptual i fonaments

Aplicació del Revenue Management

Tècniques de màrqueting i vendes aplicades

Màrqueting digital

El desenvolupament de la professió



Mòdul 5: Project Management: Gestió de Projectes Turístics


Missió estratègica empresarial i de projectes

Disseny i gestió de projectes turístics

Desenvolupament, planificació i control del projecte

El rol del recurs humà en els projectes

Assignatura Crèdits Caràcter

E-Tourism i Màrqueting Digital

10 ECTS

Obligatòria

Customer Experience en Turisme i Hoteleria

10 ECTS

Obligatòria

Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic

10 ECTS

Obligatòria

Revenue Management

10 ECTS

Obligatòria

Project Management: Gestió de Projectes Turístics

10 ECTS

Obligatòria

Treball final de Màster

10 ECTS

Obligatòria

Itineraris

El Màster en Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals ofereix dues modalitats de matriculació:

- Inscriure's al màster complet.
- Cursar, de forma independent, el Diploma d'Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329) i el Diploma d'Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional (4332). Un cop completats ambdós programes, podràs matricular-te en el Treball de Fi de Màster.

Programes relacionats

Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional
Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Curs en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic
Curs en Customer Experience en Turisme i Hoteleria
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital
Curs en Project Management: Gestió de Projectes Turístics

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

- Aplicar tècniques de Revenue Management en l'organització turística i hotelera, incloent estratègies de preus (alta demanda, baixa demanda, benchmarking, forecast, etc.).
- Dissenyar i aplicar estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic, amb especial èmfasi en SEO, SEM, SMM, i CRO.
- Utilitzar eines digitals com Google Adwords, e-mail màrqueting i CRM per a la comercialització turística.
- Desenvolupar i implementar campanyes comercials online adaptades a les necessitats del turisme 3.0 i 4.0.
- Analitzar i aplicar tècniques de gestió de l'experiència del client, incloent l'elaboració del customer journey map.
- Dirigir i liderar projectes i equips, aplicant habilitats directives com la presa de decisions i la comunicació eficaç.
- Incorporar tècniques de coaching i intel·ligència emocional en la gestió d'equips i projectes turístics.
- Crear experiències de valor i programes de fidelització per a clients en el sector turístic i hoteler.
- Conèixer i aplicar noves tecnologies i eines digitals en màrqueting, comercialització i digitalització empresarial.
- Desenvolupar i analitzar business plans, incloent aspectes operatius, de màrqueting, recursos humans i estratègics.

Competències transversals

- Desenvolupar habilitats per a la presa de decisions raonades en l'àrea de coneixement del programa.
- Reconèixer i solucionar problemes relacionats amb la gestió de l'àrea de coneixement de manera efectiva.
- Comunicar-se amb claredat tant oralment com per escrit, utilitzant la terminologia científica adequada.

Títol que s'obté

Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals
Diploma d'especialització Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Diploma d'especialització Gestió de Projectes Turístics Màrqueting i Intel.ligència Emocional

Vols rebre més informació?