Continguts
Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital
Estrategies de marketing digital y turismo electrónico
Eines per a campanyes turístiques digitals
Creació de valor, experiència i fidelització
Pla de màrqueting online
Mòdul 2: Customer Experience en Turisme i Hoteleria
Fonaments, evolució i cultura empresarial enfocada al client
Processos de gestió: eines holístiques i mètriques en la gestió de l'experiència de client i Customer Journey Map
Introducció al lideratge estratègic multicanal i omnicanal
Quadre de comandament integral: implementació, seguiment i anàlisi
Mòdul 3: Coaching i Intel·ligència Emocional
Habilitats directives
Intel·ligència emocional
Coaching
Quadre de comandament integral
Mòdul 4: Revenue Management
Definició conceptual i fonaments
Aplicació del Revenue Management
Tècniques de màrqueting i vendes aplicades
Màrqueting digital
El desenvolupament de la professió
Mòdul 5: Project Management: Gestió de Projectes Turístics
Missió estratègica empresarial i de projectes
Disseny i gestió de projectes turístics
Desenvolupament, planificació i control del projecte
El rol del recurs humà en els projectes
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
E-Tourism i Màrqueting Digital |
10 ECTS |
Obligatòria |
Customer Experience en Turisme i Hoteleria |
10 ECTS |
Obligatòria |
Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic |
10 ECTS |
Obligatòria |
Revenue Management |
10 ECTS |
Obligatòria |
Project Management: Gestió de Projectes Turístics |
10 ECTS |
Obligatòria |
Treball final de Màster |
10 ECTS |
Obligatòria |
Itineraris
El Màster en Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals ofereix dues modalitats de matriculació:
- Inscriure's al màster complet.
- Cursar, de forma independent, el Diploma d'Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (4329) i el Diploma d'Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional (4332). Un cop completats ambdós programes, podràs matricular-te en el Treball de Fi de Màster.
Programes relacionats
Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional
Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Curs en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic
Curs en Customer Experience en Turisme i Hoteleria
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital
Curs en Project Management: Gestió de Projectes Turístics
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
- Aplicar tècniques de Revenue Management en l'organització turística i hotelera, incloent estratègies de preus (alta demanda, baixa demanda, benchmarking, forecast, etc.).
- Dissenyar i aplicar estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic, amb especial èmfasi en SEO, SEM, SMM, i CRO.
- Utilitzar eines digitals com Google Adwords, e-mail màrqueting i CRM per a la comercialització turística.
- Desenvolupar i implementar campanyes comercials online adaptades a les necessitats del turisme 3.0 i 4.0.
- Analitzar i aplicar tècniques de gestió de l'experiència del client, incloent l'elaboració del customer journey map.
- Dirigir i liderar projectes i equips, aplicant habilitats directives com la presa de decisions i la comunicació eficaç.
- Incorporar tècniques de coaching i intel·ligència emocional en la gestió d'equips i projectes turístics.
- Crear experiències de valor i programes de fidelització per a clients en el sector turístic i hoteler.
- Conèixer i aplicar noves tecnologies i eines digitals en màrqueting, comercialització i digitalització empresarial.
- Desenvolupar i analitzar business plans, incloent aspectes operatius, de màrqueting, recursos humans i estratègics.
Competències transversals
- Desenvolupar habilitats per a la presa de decisions raonades en l'àrea de coneixement del programa.
- Reconèixer i solucionar problemes relacionats amb la gestió de l'àrea de coneixement de manera efectiva.
- Comunicar-se amb claredat tant oralment com per escrit, utilitzant la terminologia científica adequada.
Títol que s'obté
Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals
Diploma d'especialització Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Diploma d'especialització Gestió de Projectes Turístics Màrqueting i Intel.ligència Emocional