Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Formació online especialitzada en tècniques i estratègies de màrqueting per gestionar projectes turístics que creïn valor i experiències sostenibles per obtenir la satisfacció del client

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives amb les direccions i coordinacions. Del 24 al 28 de febrer: Inscripcions obertes!

També pots emplenar el formulari d’aquesta pàgina per demanar atenció personalitzada.

  • Diploma d'Especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4329/6
  • 6a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 12/01/2026
  • Final: 31/07/2026
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2675 €
  • Preu especial 2541 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB graduats o màster
    Preu especial 2595 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Online FUAB Formació
42 Postgrau Revenue Management - Carme Ruiz Aguado

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines en les àrees de Revenue Management, Màrqueting, Vendes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implantar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral, que responguin a la demanda empresarial de crear valor i experiències sostenibles per obtenir una alta satisfacció per part del client.

El coneixement i domini d'un conjunt d'habilitats i tècniques innovadores és indispensable per poder gestionar amb eficiència i eficàcia cada àrea específica d'aquests projectes.

Objectius:

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius per donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler per resoldre la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, orientada als mercats mundials.

Dirigit a titulats universitaris, preferiblement d'àrees de coneixement afins al màster.

Sortides professionals

Amb el Diploma d'Especialització en Revenue Management, Marketing Digital i Customer Experience, podràs desenvolupar la teva carrera en llocs clau com:

- Project Manager en turisme: Lidera projectes digitals en empreses del sector turístic.
- Director/a de Màrqueting i Vendes: Dissenya i implementa estratègies de màrqueting digital per al turisme.
- Responsable de Revenue Management: Optimitza ingressos i millora la rendibilitat en hotels i empreses turístiques.
- Gestor/a d'Experiència del Client: Dissenya experiències memorables per fidelitzar els clients i millorar la seva satisfacció.
- Consultor/a en Màrqueting Digital i Turisme: Assessora empreses turístiques en l'optimització digital i l'estratègia de captació de clients.

Aquest diploma t'ofereix les eines per liderar projectes estratègics i gestionar empreses en un sector en constant evolució, preparant-te per afrontar reptes en un mercat globalitzat.

Pràctiques

El diploma d'especialització ofereix l'oportunitat de realitzar pràctiques extracurriculars opcionals en empreses del sector turístic. Aquestes pràctiques, gestionades a través de la unitat de pràctiques i borsa de treball de FUAB Formació, permeten aplicar i reforçar els coneixements adquirits durant el programa.

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Gestió Acadèmica

Telèfon: 935929710

Informació addicional

Diplomes d'especialització en Turisme i Direcció Hotelera

" target="_blank">

Diplomes d'especialització en Turisme i Direcció Hotelera

Més informació