Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2276 i Edició: 20

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 07/11/2023 al 10/11/2024

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

Full d'inscripció per accés sense titulació universitària
(Aquest document s'ha d'adjuntar en el moment de la inscripció).

Requisits d'accés

- Diplomats/ades, llicenciats/ades i graduats/des unversitaris/es en els àmbits afins.
- Professionals del sector de l'àmbit de l'estudi
- Persones que treballin a les administracions públiques en els àmbits de relacions laborals, assessorament jurídic, funcions sindicals, departaments diversos.
- Professionals de gabinets jurídics privats
- Professionals d'empreses privades que es relacionen, per raó de la seva activitat, amb el sector públic
- Accés sense titulació: Experiència professional mínima de tres anys a l'àmbit temàtic coincident o d'Impacte i / o relació amb la referida formació.

Criteris de selecció

Per raó d'implicació acadèmica o d'experiència en l'àmbit objecte d'estudi Diploma d'Especialització, en el moment de fer efectiva la matrícula.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?