Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional

Formació online especialitzada en tècniques de màrqueting i eines d'intel·ligència emocional per gestionar projectes turístics que creïn experiències de valor per obtenir la satisfacció del client

Continguts

Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital


Estrategies de marketing digital y turismo electrónico
Eines per a campanyes turístiques digitals
Creació de valor, experiència i fidelització
Pla de màrqueting online


Mòdul 2: Coaching i Intel·ligència Emocional


Habilitats directives
Intel·ligència emocional
Coaching
Quadre de comandament integral


Mòdul 3: Project Management: Gestió de Projectes Turístics


Missió estratègica empresarial i de projectes
Disseny i gestió de projectes turístics
Desenvolupament, planificació i control del projecte
El rol del recurs humà en els projectes

Assignatura Crèdits Caràcter

Lideratge i Gestió del talent en el sector turístic

5 ECTS

Obligatòria

Project Management: Gestió de Projectes Turístics

10 ECTS

Obligatòria

E-Tourism i Màrqueting Digital

10 ECTS

Obligatòria

Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic

10 ECTS

Obligatòria

Itineraris

Aquest Diploma d'Especialització pertany al Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals, codi 4297

Programes relacionats

Curs en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital
Curs en Project Management: Gestió de Projectes Turístics

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

Adquirir i aplicar les habilitats directives necessàries per al desenvolupament de la seva activitat professional: presa de decisions, comunicació, etc.
Aplicar estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic per atraure clients en un mercat competitiu.
Dissenyar tècniques de Revenue Management en l'organització turística i hotelera, utilitzant indicadors d'èxit com REVPAR i GOPPAR.
Crear experiències de valor i fidelització per millorar la satisfacció del client i incrementar la seva leialtat.
Aplicar tècniques de màrqueting i vendes en l'organització turística i hotelera per optimitzar els ingressos.
Analitzar mètriques en la gestió de l'experiència de client i elaborar el customer journey map per comprendre millor les necessitats dels clients.
Utilitzar eines com Google Adwords, e-mail màrqueting i CRM per potenciar les campanyes de màrqueting digital.
Dissenyar i desenvolupar campanyes comercials online per al turisme 3.0 i 4.0, adaptades a les noves tendències del mercat.
Dirigir i liderar projectes i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i innovador.
Desenvolupar tècniques de segmentació de mercat per identificar i atraure els diferents perfils de clients.

Competències transversals

Desenvolupar habilitats per a l'adopció de decisions raonades referides a l'àrea de coneixement.
Comunicar-se oralment i per escrit, utilitzant terminologies científiques adequades.
Reconèixer i solventar problemes vinculats a la gestió de l'àrea de coneixement del programa.

Títol que s'obté

Diploma d'Especialització Gestió de Projectes Turístics Màrqueting i Intel.ligència Emocional

Vols rebre més informació?