Continguts
Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital
Estrategies de marketing digital y turismo electrónico
Eines per a campanyes turístiques digitals
Creació de valor, experiència i fidelització
Pla de màrqueting online
Mòdul 2: Coaching i Intel·ligència Emocional
Habilitats directives
Intel·ligència emocional
Coaching
Quadre de comandament integral
Mòdul 3: Project Management: Gestió de Projectes Turístics
Missió estratègica empresarial i de projectes
Disseny i gestió de projectes turístics
Desenvolupament, planificació i control del projecte
El rol del recurs humà en els projectes
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Lideratge i Gestió del talent en el sector turístic |
5 ECTS |
Obligatòria |
Project Management: Gestió de Projectes Turístics |
10 ECTS |
Obligatòria |
E-Tourism i Màrqueting Digital |
10 ECTS |
Obligatòria |
Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic |
10 ECTS |
Obligatòria |
Itineraris
Aquest Diploma d'Especialització pertany al Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals, codi 4297
Programes relacionats
Curs en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital
Curs en Project Management: Gestió de Projectes Turístics
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
Adquirir i aplicar les habilitats directives necessàries per al desenvolupament de la seva activitat professional: presa de decisions, comunicació, etc.
Aplicar estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic per atraure clients en un mercat competitiu.
Dissenyar tècniques de Revenue Management en l'organització turística i hotelera, utilitzant indicadors d'èxit com REVPAR i GOPPAR.
Crear experiències de valor i fidelització per millorar la satisfacció del client i incrementar la seva leialtat.
Aplicar tècniques de màrqueting i vendes en l'organització turística i hotelera per optimitzar els ingressos.
Analitzar mètriques en la gestió de l'experiència de client i elaborar el customer journey map per comprendre millor les necessitats dels clients.
Utilitzar eines com Google Adwords, e-mail màrqueting i CRM per potenciar les campanyes de màrqueting digital.
Dissenyar i desenvolupar campanyes comercials online per al turisme 3.0 i 4.0, adaptades a les noves tendències del mercat.
Dirigir i liderar projectes i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i innovador.
Desenvolupar tècniques de segmentació de mercat per identificar i atraure els diferents perfils de clients.
Competències transversals
Desenvolupar habilitats per a l'adopció de decisions raonades referides a l'àrea de coneixement.
Comunicar-se oralment i per escrit, utilitzant terminologies científiques adequades.
Reconèixer i solventar problemes vinculats a la gestió de l'àrea de coneixement del programa.
Títol que s'obté
Diploma d'Especialització Gestió de Projectes Turístics Màrqueting i Intel.ligència Emocional