Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional

Formació online especialitzada en tècniques de màrqueting i eines d'intel·ligència emocional per gestionar projectes turístics que creïn experiències de valor per obtenir la satisfacció del client

Continguts

Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital
- Estratègies de marketing digital i turisme electrònic
- Eines per a campanyes turístiques digitals
- Creació de valor, experiència i fidelització
- Pla de màrqueting online

Mòdul 2: Coaching i Intel·ligència Emocional
- Habilitats directives
- Intel·ligència emocional
- Coaching
- Quadre de comandament integral

Mòdul 3: Project Management: Gestió de Projectes Turístics
- Missió estratègica empresarial i de projectes
- Disseny i gestió de projectes turístics
- Desenvolupament, planificació i control del projecte
- El rol del recurs humà en els projectes

Assignatura Crèdits Caràcter

Project Management: Gestió de Projectes Turístics

10 ECTS

Obligatòria

E-Tourism i Màrqueting Digital

10 ECTS

Obligatòria

Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic

10 ECTS

Obligatòria

Itineraris

El Diploma d'Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional es pot cursar a través de dues opcions:

- Matricular-te directament al diploma complet.
- Cursar els tres mòduls de manera independent.

Aquest diploma forma part del Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals i, un cop finalitzat, podràs accedir a la matrícula del màster en formació permanent per completar la titulació.

Programes relacionats

Curs en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital
Curs en Project Management: Gestió de Projectes Turístics

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

Adquirir i aplicar les habilitats directives necessàries per al desenvolupament de la seva activitat professional: presa de decisions, comunicació, etc.
Aplicar estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic per atraure clients en un mercat competitiu.
Dissenyar tècniques de Revenue Management en l'organització turística i hotelera, utilitzant indicadors d'èxit com REVPAR i GOPPAR.
Crear experiències de valor i fidelització per millorar la satisfacció del client i incrementar la seva leialtat.
Aplicar tècniques de màrqueting i vendes en l'organització turística i hotelera per optimitzar els ingressos.
Analitzar mètriques en la gestió de l'experiència de client i elaborar el customer journey map per comprendre millor les necessitats dels clients.
Utilitzar eines com Google Adwords, e-mail màrqueting i CRM per potenciar les campanyes de màrqueting digital.
Dissenyar i desenvolupar campanyes comercials online per al turisme 3.0 i 4.0, adaptades a les noves tendències del mercat.
Dirigir i liderar projectes i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i innovador.
Desenvolupar tècniques de segmentació de mercat per identificar i atraure els diferents perfils de clients.

Competències transversals

Desenvolupar habilitats per a l'adopció de decisions raonades referides a l'àrea de coneixement.
Comunicar-se oralment i per escrit, utilitzant terminologies científiques adequades.
Reconèixer i solventar problemes vinculats a la gestió de l'àrea de coneixement del programa.

Títol que s'obté

Diploma d'Especialització Gestió de Projectes Turístics Màrqueting i Intel.ligència Emocional