- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4859/2
- 2a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 5 ECTS
- Inici: 01/05/2025
- Final: 31/05/2025
- Places: 14
- Orientació: Professional
- Preu: 3000 €
- Idioma de docència: Anglès
- Lloc: Fordham University (NY)
Aquest curs, amb una orientació 100% internacional a Nova York, ofereix una interessant dualitat que us complementa: d'una banda, l'oportunitat d'estudiar durant una setmana a una universitat americana i de l'altra, viure una experiència d'immersió professional amb l'objectiu de conèixer de primera mà la metodologia de treball i la seva aplicació a casos reals d'agències de comunicació internacionals.
Els seus professionals ens mostren com van idear una estratègia de comunicació per a casos rellevants en disciplines com ara: comunicació corporativa, branding, healthcare, research intelligence, entre d'altres.
Al llarg d'una setmana (de dilluns a divendres docència, cap de setmana temps lliure) els alumnes tenen la possibilitat de viure una experiència d'immersió acadèmica i professional a la ciutat de New York (EUA), on descobriran les habilitats que es requereixen per aconseguir un desenvolupament professional d'èxit en comunicació. Aquest itinerari també inclou conferències a agències de comunicació, així com organitzacions internacionals per conèixer la seva metodologia de treball i casos d'èxit.
Dates previstes docència presencial a NY: del 12 al 16 de maig 2025.
IMPORTANT: no heu d'efectuar cap reserva de vol ni d'allotjament fins que tinguem la plena confirmació de la participació dels 10 integrants mínims necessaris per dur a terme el programa. Un cop tinguem les confirmacions procedirem a informar-ho directament als alumnes matriculats perquè puguin procedir a organitzar el seu viatge i estada.
Resta del temps del curs: lectures, tutories, sessions en directe per resoldre casos, temps de treball de l'alumne.
A través de professors de la internacionalment reconeguda Fordham University, al seu campus universitari de Lincoln Center, els alumnes tindran l'oportunitat de conèixer les darreres tendències en comunicació i metodologies de treball, eines indispensables per a la formació des d'una òptica global i internacional, obtenint un diploma de participació emès per Fordham University.
- Tendències actuals en comunicacions de màrqueting i el costat fosc del comportament del consumidor
- Relacions consumidor-marca. Gestió de la marca
- Patrocini i comunicació. Principis i pràctiques
- Lideratge
- Agències i comunicació
- Estratègies de comunicació
- Casos d'èxit i xerrades a empreses
- En agències de publicitat/comunicació
- En departaments de comunicació d'empreses privades i d'organitzacions
Els seus professionals ens mostren com van idear una estratègia de comunicació per a casos rellevants en disciplines com ara: comunicació corporativa, branding, healthcare, research intelligence, entre d'altres.
Al llarg d'una setmana (de dilluns a divendres docència, cap de setmana temps lliure) els alumnes tenen la possibilitat de viure una experiència d'immersió acadèmica i professional a la ciutat de New York (EUA), on descobriran les habilitats que es requereixen per aconseguir un desenvolupament professional d'èxit en comunicació. Aquest itinerari també inclou conferències a agències de comunicació, així com organitzacions internacionals per conèixer la seva metodologia de treball i casos d'èxit.
Dates previstes docència presencial a NY: del 12 al 16 de maig 2025.
IMPORTANT: no heu d'efectuar cap reserva de vol ni d'allotjament fins que tinguem la plena confirmació de la participació dels 10 integrants mínims necessaris per dur a terme el programa. Un cop tinguem les confirmacions procedirem a informar-ho directament als alumnes matriculats perquè puguin procedir a organitzar el seu viatge i estada.
Resta del temps del curs: lectures, tutories, sessions en directe per resoldre casos, temps de treball de l'alumne.
A través de professors de la internacionalment reconeguda Fordham University, al seu campus universitari de Lincoln Center, els alumnes tindran l'oportunitat de conèixer les darreres tendències en comunicació i metodologies de treball, eines indispensables per a la formació des d'una òptica global i internacional, obtenint un diploma de participació emès per Fordham University.
Continguts
- Percepcions del consumidor- Tendències actuals en comunicacions de màrqueting i el costat fosc del comportament del consumidor
- Relacions consumidor-marca. Gestió de la marca
- Patrocini i comunicació. Principis i pràctiques
- Lideratge
- Agències i comunicació
- Estratègies de comunicació
- Casos d'èxit i xerrades a empreses
Sortides professionals
- En consultores de comunicació- En agències de publicitat/comunicació
- En departaments de comunicació d'empreses privades i d'organitzacions
Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Centres col·laboradors
Fordham University
Contacte
Jesica Menendez Signorini
Telèfon: 935814468